Uchwała nr 190/929/2009
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 09 marca 2009 roku
w sprawie zmiany uchwały nr 215/1470/2006 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 1 marca 2006 roku w sprawie: ustalenia obowiązków i kompetencji w zakresie gospodarowania powierzonym mieniem dla Dyrektora Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach.
Na podstawie art. 32, ust 2, pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym
(tj. Dz. U. 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.)
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
Skreśla się treść § 1 ust. 1 pkt 2 i pkt 3, który otrzymuje nowe brzmienie:
2) budynkami:
a) budynkiem szkoły - położonym na terenie obejmującym działkę gruntu wymienioną w pkt. 1
lit. b i c, zapisanym w ewidencji Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach pod numerem inwentarzowym I/1/,
b) budynkiem sanitarno-szatniowym - położonym na terenie obejmującym działkę gruntu
wymienioną w pkt. 1 lit. a, i częściowo położonym na działce nr 3306/39, zapisanym w ewidencji Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach pod numerem inwentarzowym I/2/109,
3) budowlami:
a) boisko do piłki nożnej sztuczna trawa - położone na terenie obejmującym działkę gruntu wymienioną w pkt. 1 lit. a, o pow.
b) boisko poliuretanowe - położone na terenie obejmującym działkę gruntu wymienioną w pkt. 1 lit. b, o pow.
c) ogrodzenie - położone na terenie obejmującym działki gruntu wymienione w pkt. 1, zapisane
w ewidencji Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach pod numerem inwentarzowym I/3/,
d) Kotłownia - zapisane w ewidencji Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach pod numerem inwentarzowym I/3/.
§ 2
Pozostałe zapisy uchwały pozostają bez zmian.
§ 3
Wykonanie niniejszej uchwały powierza się Dyrektorowi Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych
w Tarnowskich Górach.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE
W dniu 19 lipca 2005r. Zarząd Powiatu przyjął stanowisko o zobowiązaniu Wydziału Inwestycji i Gospodarki Mieniem do przygotowania kompleksowej propozycji administrowania majątkiem Powiatu przez poszczególne jednostki organizacyjne Powiatu, a także do przygotowania propozycji zadań dyrektorów ww. jednostek w zakresie zwykłego zarządu tym majątkiem.
W związku z powyższym w dniu 1 marca 2006r. Zarząd Powiatu podjął uchwałę
nr 215/1470/2006 w sprawie ustalenia obowiązków i kompetencji w zakresie gospodarowania powierzonym mieniem dla Dyrektora Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach.
Mienie o którym mowa w powyższej uchwale obejmowało nieruchomości położone
w Tarnowskich Górach przy ulicy Pokoju 14.
W dniu 23 lutego 2009r. Powiat Tarnogórski przekazał ww. placówce będącej Jednostką Organizacyjną Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w administrowanie kompleks boisk przy ulicy Pokoju 14 zrealizowanego w ramach programu "Moje Boisko - Orlik
W związku z powyższym w przedmiotowej uchwale wykreślono zapis § 1 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 dotyczący obowiązku administrowania boiskiem i zastąpiono go zapisem o treści dotyczącej administrowania kompleksem boisk przy ulicy Pokoju 14 zrealizowanego w ramach programu "Moje Boisko - Orlik
Mając na uwadze powyższe podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 215/1470/2006 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 1 marca 2006roku w sprawie ustalenia obowiązków i kompetencji w zakresie gospodarowania powierzonym mieniem dla Dyrektora Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach, jest w pełni zasadne.