Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 60 000 Euro na podstawie art. 4a, ust. 1 w zw. z ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej "ustawą" na:
"Usunięcie usterek instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Karłuszowiec 5, Sienkiewicza 16, Mickiewicza 41 w Tarnowskich Górach"
Kod CPV: [4][5][3][1][1][0][0][0]-[0]
Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Karłuszowiec 5, Sienkiewicza 16, Mickiewicza 41 w Tarnowskich Górach. Zakres przedmiotowy zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 7do SIWZ.
SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy. Termin zakończenia prac ustala się do 45 dni od daty podpisania umowy.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: mgr inż. Rafał Ulfik, inspektor w Biurze ds. Inwestycji
tel. + 48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: mgr Katarzyna Atamaniec, podinspektor
w Wydziale Organizacyjnym, tel. 4832 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 7 maja 2007 roku do godziny 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 7 maja 2007 roku o godzinie 11:00.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, natomiast na zastosowane materiały i wyroby budowlane gwarancji zgodnych z uzyskanymi od producentów.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %
........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej
Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (27.04.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz