Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych o wartości szacunkowej powyżej 60 000 Euro, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej „ustawą” na:
„Remont auli szkolnej w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych
i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach – Etap I”
Kod CPV: 45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne
Zakres przedmiotu zamówienia: remont auli szkolnej w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach zgodnie z projektem budowlanym, obejmującym w szczególności: instalację elektryczną, wentylację pod stropami w auli (w jej wnętrzu), modernizację wewnętrznych ścian i stropów auli, instalację centralnego ogrzewania oraz roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Miejsce wykonania zamówienia: Zespół Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach im. Marii Skłodowskiej-Curie przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: do 120 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Sławomir Jaremkiewicz, tel. (4832) 381-37-83
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Anna Siry, tel. (4832) 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 25 lipca 2006 roku do godziny 9:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul.Karłuszowiec 5 w dniu 25 lipca 2006 roku o godzinie 11:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą teleksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 23 czerwca 2006 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. spełnią warunki określone w SIWZ;
4. udzielą na wykonane roboty minimum 5 lat gwarancji od dnia podpisania protokołu odbiory robót;
5. przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy potwierdzoną 6-cio cyfrową kwotą na rachunku;
6. posiadają przychody netto ze sprzedaży w każdym roku w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten czas, zamykający się kwotą co najmniej 7 cyfrową;
7. przestawią wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, poświadczone listami referencyjnymi;
8. wykażą się własnym kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia wymagane prawem budowlanym.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena (koszt) – 100 %
........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej
Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (22.06.2006)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego mgr Łukasz Romowicz