» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zarządzenia Starosty » 2011 rok

Zarządzenie Starosty Tarnogórskiego nr 103/2011 z dnia 28.11.2011 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 80/2011 Starosty Tarnogórskiego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach



Symbol: EO.Z.0716-1-49/11

Zarządzenie nr 103/2011
Starosty Tarnogórskiego
z dnia 28 listopada 2011r.

w sprawie: zmiany Zarządzenia nr 80/2011 Starosty Tarnogórskiego z dnia 14 września 2011r. w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach

Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm), art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.), oraz § 43 pkt 2 lit.a Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Uchwała Nr XLV/425/2009 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 24 listopada 2009r. ze zmianami)

Zarządzam,
co następuje:

§ 1

W zarządzeniu nr 80/2011 Starosty Tarnogórskiego z dnia 14 września 2011r. w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach wprowadza się następujące zmiany:
1. w § 7 w ust. 3:
1) pkt 3 otrzymuje brzmienie:
"3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska,
ze wskazaniem, które z nich są: niezbędne jako wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku oraz wymagania dodatkowe jako pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku,".
2) po pkt 4 dodaje się pkt 4a i 4b w brzmieniu:
"4a) informację o warunkach pracy na danym stanowisku,
4b) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%,".
2. w § 8 w ust 2 po pkt 7 dodaje się pkt 8 w brzmieniu:
"8) kserokopię dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność, w przypadku zamiaru skorzystania
przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w § 13 ust. 6.".
3. w § 13:
1) ust.5 otrzymuje brzmienie:
"5. Po dokonaniu selekcji końcowej Komisja: wyłania nie więcej niż pięciu kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniającym wymagania dodatkowe, uszeregowanych według kolejności uwzględniającej wynik uzyskany z testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, których przedstawia Staroście celem zatrudnienia wybranego kandydata.".
2) po ust. 5 dodaje się ust. 6 w brzmieniu:
"6. Jeżeli w Starostwie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo
w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 5.".
4 w § 14 w ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"1) określenie stanowiska, na które był przeprowadzany nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wraz ze wskazaniem kandydatów niepełnosprawnych o ile do przeprowadzanego naboru stosuje się przepis § 13 ust. 6, przedstawianych Staroście.".
5 w § 15 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
"Jeżeli w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru istnieje konieczność ponownego obsadzania tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku innej osoby spośród kandydatów, o których mowa w § 13 ust.5. Przepis § 13 ust. 6 stosuje się odpowiednio.".

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Biura Kadr.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§ 4

Zarządzenie podlega opublikowaniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa oraz umieszczenie
w BIP.

Dokument utworzono: Biuro Kadr
Autoryzacja: Starosta Tarnogorski - Lucyna Ekkert


Osoba wprowadzająca dokument: Krzysztof Dudek

Data dokumentu: 2011-11-29

Data wprowadzenia: 2011-12-02

Wyświetleń: 1591

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Krzysztof Dudek, dnia: 2011-12-02

« POWRÓT

WYDRUK