» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Uchwały Zarządu Powiatu » Uchwały Zarządu Powiatu III kadencji » 2010 rok » Uchwały Zarządu Powiatu z dnia 15 marca 2010r.

Uchwała nr 276/1368/2010 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 marca 2010 roku w sprawie zaopiniowania harmonogramu likwidacji gospodarstwa pomocniczego Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach Auto Land Service.



Symbol: 276/1368/2010

Uchwała nr 276/1368/2010

Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach

 

z dnia 15 marca 2010 roku

 

w sprawie zaopiniowania harmonogramu likwidacji gospodarstwa pomocniczego Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach Auto Land Service.

 

Działając na podstawie art. 89 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r.  Nr 157 poz. 1241 z póź. zm.)

 

 

Zarząd Powiatu

uchwala:

 

§ 1

 

1.       Opiniuje pozytywnie przedłożony przez Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach harmonogram likwidacji gospodarstwa pomocniczego Auto Land Service. Termin rozpoczęcia likwidacji 01.04.2010r., termin zakończenia likwidacji 30.06.2010r.

2.       Harmonogram stanowi załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Powiatu Tarnogórskiego.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załącznik nr 1 do Uchwały nr 276/1368/2010

Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach

z dnia 15.03.2010r.

 

Lp.

 

 

Opis czynności

 

Termin realizacji

 

 

Odpowiedzialni    i współpracujący

 

1.

 

 

Wydanie zarządzenia Dyrektora ZDP o postawieniu  gospodarstwa pomocniczego ALS  w stan likwidacji z określeniem dnia zakończenia tej likwidacji po uzyskaniu opinii Zarządu Powiatu Tarnogórskiego (art.89, ust.2 pkt 2 ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych)

 

 

do

26.03.2010

 

ZDP

 

2.

 

Zawarcie przez pracowników umowy notarialnej spółki AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O. , której celem  jest kontynuacja działalności gospodarstwa pomocniczego ALS

(powstanie AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O. w organizacji)

 

do 15.03.2010

 

Pracownicy  likwidowanego gospodarstwa pomocniczego ALS

 

3.

 

Przeprowadzenie czynności wymaganych Ustawą o rachunkowości na dzień poprzedzający postawienie w stan likwidacji  -przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji  aktywów i pasywów, zamknięcie ksiąg rachunkowych , sporządzenie sprawozdania finansowego (art. 26, 12, 45 ustawy)

 

 31.03.2010

 

ALS

 

4.

 

 

Przeprowadzenie czynności wymaganych Ustawą o rachunkowości w likwidowanym gospodarstwie pomocniczym - otwarcie ksiąg rachunkowych, przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji  aktywów  i pasywów, dokonanie wyceny zinwentaryzowanych aktywów  i pasywów, rozliczenie stwierdzonych podczas inwentaryzacji niedoborów i nadwyżek  (art. 26, 12, 27, 28 ustawy z  uwzględn. postanowień Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych)

 

 

od

01.04.2010do

30.06.2010

 

ALS

ZDP

 

 

 

5.

 

Egzekucja należności i uregulowanie zobowiązań ALS na bieżąco

 

 

do

30.06.2010

 

 

ALS

 

6.

 

 

Przeprowadzenie konsultacji ze związkami zawodowymi w zakresie zamierzonych działań dotyczących warunków przejścia i zatrudnienia pracowników likwidowanego gospodarstwa pomocniczego  w spółce AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O - art. 23š Kodeksu Pracy i podpisanie porozumienia z organizacją związkową

 

do 23.04.2010

 

ALS

ZDP

 

7.

 

 

Przedstawienie pracownikom ALS propozycji  nowych  warunków zatrudnienia  w nowej spółce AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O. - art. 23š Kodeksu Pracy po uzgodnieniach z organizacja związkową

 

do 30.04.2010

 

ALS

ZDP

 

8.

 

Zawiadomienie kontrahentów ALS o rozpoczęciu jego likwidacji

 

 

do 30.04.2010

 

ALS

 

9.

 

Wycena majątku ruchomego użytkowanego przez ALS przez rzeczoznawcę

 

 

do 30.04.2010

 

ZDP

 

10.

 

 

Złożenie wniosku do Zarządu Powiatu Tarnogórskiego o wyrażenie zgody na sprzedaż majątku ruchomego likwidowanego gospodarstwa pomocniczego w drodze bezprzetargowej spółce AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O

 

 

do 05.05.2010

 

ZDP

 

11.

 

 

Zakończenie działalności usługowej ALS w likwidacji

 

 

31.05.2010

 

ALS

 

12.

 

 

Przejęcie składników majątkowych - majątku trwałego, ruchomego, materiałów użytkowanych przez ALS w likwidacji - przez ZDP protokołem zdawczo odbiorczym

 

 

31.05.2010

 

ALS

ZDP

 

13.

 

Przejście pracowników likwidowanego gospodarstwa do AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O

 

 

01.06.2010

 

ALS

 

14.

 

 

Sprzedaż majątku ruchomego w drodze bezprzetargowej na rzecz AUTO-LAND SERVICE SP. Z O.O

 

 

01.06.2010

 

ZDP

 

15.

 

 

Zawarcie umowy najmu z AUTO-LAND SERVICE SP.                  Z O.O., której przedmiotem będą nieruchomości przy ul.Pyskowickiej 54 w Tarnowskich Górach:

budynek warsztatowy, budynek stacji diagnostycznej, budynek magazynu olejów i smaru, stacja paliw

 

01.06.2010

 

ZDP

 

16.

 

Dokonanie odpowiednich czynności z zakresu prawa pracy                   w stosunku do pracowników ALS nie przechodzących do nowego pracodawcy

 

 

30.06.2010

 

ALS

 

17.

 

 

Sporządzenie dokumentacji dla pracowników -deklaracje PIT

 

30.06.2010

 

ALS

 

18.

 

Rozwiązanie umów cywilnoprawnych, których stroną jest ALS

 

30.06.2010

 

ALS

 

 

19.

 

Zamknięcie rachunku bankowego ALS w likwidacji (§ 62, ust.5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 czerwca 2006r. w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych i gospodarstw pomocniczych … (Dz.U.116,poz.783)

 

 

30.06.2010

 

ALS

 

20.

 

Wykonanie niezbędnych czynności urzędowych związanych z zakończeniem działalności ALS w szczególności:

-wyrejestrowanie z Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów   Gospodarki Narodowej -REGON

- wyrejestrowanie z ewidencji i identyfikacji podatników i płatników -NIP

- wyrejestrowanie z rejestru płatników składek z ZUS

 

 

30.06.2010

 

ALS

 

21.

 

Przeprowadzenie czynności wymaganych Ustawą o rachunkowości na dzień zakończenia likwidacji ALS - zamkniecie ksiąg rachunkowych, sporządzenie sprawozdania finansowego (art.12,45 ustawy), sporządzenie sprawozdań budżetowych Rb-30, Rb-N,

Rb-Z na dzień 30.06.2010r.

 

 

do

08.07.2010

 

ZDP

 

22.

 

Sporządzenie (na podstawie bilansu końcowego) protokołu zdawczo-odbiorczego pozostałych po likwidacji składników majątkowych oraz nieściągniętych należności i nieuregulowanych zobowiązań

 

 

do

08.07.2010

 

ALS

ZDP

 

 

 

 

ZDP - oznacza Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach

ALS - oznacza gospodarstwo pomocnicze Auto Land Service utworzone przy Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach

 

          


Osoba wprowadzająca dokument: Barbara Machura

Data wprowadzenia: 2010-04-08

Wyświetleń: 1359

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Barbara Machura, dnia: 2010-04-08

« POWRÓT

WYDRUK