» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Uchwały Zarządu Powiatu » Uchwały Zarządu Powiatu III kadencji » 2008 rok » Uchwały Zarządu Powiatu z dnia 16 lipca 2008 roku

Uchwała nr 130/642/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 16 lipca 2008 roku w sprawie zmiany uchwały nr 22/115/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 13 marca 2007 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego w Tarnowskich Górach zmienionego uchwałą nr 110/545/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15.04.2008 r.



Symbol: 130/642/2008

Uchwała nr 130/642/2008

Zarządu Powiatu

w Tarnowskich Górach

z dnia 16 lipca 2008 roku

 

 

w sprawie zmiany uchwały nr 22/115/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach
z dnia 13 marca 2007 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego w Tarnowskich Górach zmienionego uchwałą nr 110/545/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15.04.2008 r.

 

 

Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt 2 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity  Dz. U. nr 142, poz. 1592, z późn. zm. z 2001 roku), wykonując zapisy Uchwały
nr XXV/197/2004 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 29 czerwca 2004 r.

 

 

Zarząd Powiatu

uchwala:

 

§ 1

 

1.       Zmienia się treść § 8, który otrzymuje brzmienie:

            "W PZB tworzy się następujące komórki organizacyjne:

1.       Dział Księgowo - Finansowy - DKF

2.       Dział Usług - DU

3.       Sekcja Spraw Osobowych i BHP - DK

4.       Główny Specjalista ds. Administrowania Zasobami - ADM

5.       Sekcja Techniczna - ST

6.       Inspektor ds. budowlanych - NB

7.       Radca Prawny - RP".

 

2.       Zmienia się treść § 14, który otrzymuje brzmienie:

            "Do zakresu zadań podstawowych Głównego Specjalisty ds. Administrowania Zasobami należy w szczególności:

1)       prowadzenie ewidencji najemców i lokali mieszkalnych stanowiących zasób mieszkaniowy  Powiatu Tarnogórskiego

2)       prowadzenie korespondencji z lokatorami w zakresie spraw lokatorskich

3)       nadzór nad terminowością i jakością prac wykonywanych przez dozorców budynków mieszkalnych w zakresie utrzymania czystości

4)       przyjmowanie zgłoszeń o awariach i przekazywanie zleceń dotyczących usunięcia usterek do działu usług

5)       przyjmowanie lokali mieszkalnych od najemców rezygnujących z najmu
i przekazywanie lokali najemcom wyłonionym w drodze przetargu

6)       sporządzanie kart informacyjnych oraz uchwał kierowanych pod obrady Zarządu Powiatu

8)   sporządzanie projektów umów, porozumień i ugód

9)   prowadzenie rejestrów:

a)       umów dotyczących prac remontowo-budowlanych wykonywanych przez najemców 

b)       ugód zawartych z najemcami w zakresie spłaty zobowiązań

c)       pozwów sądowych.

10)   prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych oraz nadzorowanie terminowego wykonywania niezbędnych przeglądów przez osoby uprawnione do dokonywania wpisów do KOB

11)   prowadzenie windykacji należności własnych, Powiatowych i Skarbu Państwa

12)   nadzór nad egzekucją należności własnych, Powiatowych i Skarbu Państwa."

 

3.       Po § 14 wprowadza się § 15, który otrzymuje brzmienie:

            "Do zakresu zadań podstawowych Sekcji Spraw Osobowych i BHP należy w szczególności:

1)      prowadzenie spraw kadrowych pracowników PZB

2)      prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników zakładu

3)      kierowanie pracowników na profilaktyczne badania lekarskie i prowadzenie kartotek badań profilaktycznych

4)      rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji umów zleceń i umów o dzieło zawartych z osobami fizycznymi

5)      prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy

6)      obsługa programu kadrowego

7)      sporządzanie rozliczeń czasu pracy pracowników zakładu, stanowiących podstawę do naliczania wynagrodzeń

8)      prowadzenie sekretariatu

9)      opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Dyrektora PZB

10)  sporządzanie projektów zarządzeń i prowadzenie rejestru zarządzeń oraz umów

11)  prowadzenie pozostałych spraw administracyjnych

12)  sporządzanie statystyk do GUS".

 

4.       Numeracja kolejnych paragrafów zmienia się odpowiednio.

 

5.       Zmienia się treść załącznika nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego.

 

6.       Zmienia się treść załącznika nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zakładu Budżetowego.

 

§ 2

 

Pozostałe postanowienia uchwały pozostają bez zmian.

 

§ 3

 

Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Zakładu Budżetowego.

 

§ 4

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2009 r.

 


Osoba wprowadzająca dokument: Barbara Machura

Data wprowadzenia: 2008-07-21

Wyświetleń: 1347

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Barbara Machura, dnia: 2008-07-21

« POWRÓT

WYDRUK