» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Uchwały Zarządu Powiatu » Uchwały Zarządu Powiatu III kadencji » 2008 rok » Uchwały Zarządu Powiatu z dnia 7 lipca 2008 roku

Uchwała nr 128/635/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 07 lipca 2008 roku w sprawie podziału zadań związanych z realizacją uchwał XXVI sesji Rady Powiatu w Tarnowskich Górach.



Symbol: 128/635/2008

Uchwała nr 128/635/2008

Zarządu Powiatu

w Tarnowskich Górach

z dnia 07 lipca 2008 roku

 

w sprawie podziału zadań związanych z realizacją uchwał XXVI sesji Rady Powiatu w Tarnowskich Górach.

 

 

Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. Nr 142, poz.1592 z 2001 r. z późn. zm.).

 

 

Zarząd Powiatu

uchwala:

 

§ 1

 

Dokonać podziału zadań związanych z realizacją uchwał XXVI sesji Rady Powiatu w Tarnowskich Górach podjętych w dniu 26 czerwca 2008 roku pomiędzy jednostki organizacyjne oraz merytoryczne wydziały Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w sposób określony w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Powiatu Tarnogórskiego.

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załącznik do uchwały nr 128/635/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 07 lipca 2008 roku.

 

Lp.

Nr uchwały:

Tytuł uchwały:

Jednostka lub wydział starostwa odpowiedzialne

za wykonanie uchwały

i osoba nadzorująca

1.        

XXVI/250/2008

w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu przy ustaleniu wysokości wynagrodzenia dla pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego

Wykonuje:

Wydział Budżetu i Finansów, kierownicy jednostek organizacyjnych powiatu

Nadzoruje:

Skarbnik Powiatu

2.        

 

XXVI/251/2008

w sprawie przyjęcia informacji o stanie środowiska na terenie Powiatu Tarnogórskiego w 2007 r.

Wykonuje:

Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Nadzoruje:

Członek Zarządu Powiatu - Pani Krystyna Kosmala

3.        

 

XXVI/252/2008

w sprawie przyjęcia Aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami Powiatu Tarnogórskiego na lata 2004-2015

Wykonuje:

Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Nadzoruje:

Członek Zarządu Powiatu - Pani Krystyna Kosmala

4.        

 

XXVI/253/2008

w sprawie zmiany uchwały nr XXXII/305/2005 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 1 lutego 2005 roku w sprawie przeznaczenia do zbycia mienia zbędnego do realizacji zadań własnych Powiatu Tarnogórskiego

Wykonuje:

Wydział Gospodarki Mieniem

Nadzoruje:

Członek Zarządu Powiatu - Pani Krystyna Kosmala

5.        

 

XXVI/254/2008

w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/187/2007 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie Budżet Powiatu Tarnogórskiego

Wykonuje:

Wydział Budżetu i Finansów

Nadzoruje:

Skarbnik Powiatu

6.        

 

XXVI/255/2008

w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko zastępcy dyrektora ds. lecznictwa w Samodzielnym Publicznym  Zakładzie Opieki Zdrowotnej Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach, dla którego organem tworzącym jest Powiat Tarnogórski

Wykonuje:

Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych   

Nadzoruje:

Starosta Powiatu

7.        

 

XXVI/256/2008

w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek niepublicznych oraz publicznych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne

Wykonuje:

Wydział Edukacji i Kultury Fizycznej

Nadzoruje:

Członek Zarządu Powiatu - Pan Sławomir Wilk

8.        

 

XXVI/257/2008

w sprawie przystąpienia Powiatu Tarnogórskiego do porozumienia z Samorządem Województwa Śląskiego celem realizacji projektu systemowego " Nauka drogą do sukcesu na Śląsku" w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Wykonuje:

Biuro Strategii i Funduszy Zewnętrznych

Nadzoruje:

Wicestarosta Powiatu

9.        

 

XXVI/258/2008

w sprawie ustalenia wynagrodzenia Starosty - Przewodniczącego Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

10.     

 

XXVI/259/2008

w sprawie ustalenia wysokości zryczałtowanych miesięcznych diet radnych Rady Powiatu w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

 


Osoba wprowadzająca dokument: Barbara Machura

Data wprowadzenia: 2008-07-10

Wyświetleń: 1360

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Barbara Machura, dnia: 2008-07-10

« POWRÓT

WYDRUK