» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Uchwały Zarządu Powiatu » Uchwały Zarządu Powiatu III kadencji » 2006 rok » Uchwały Zarządu Powiatu z dnia 12 grudnia 2006 r.

Uchwała nr 4/11/2006 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 12 grudnia 2006 roku w sprawie: podziału zadań związanych z realizacją uchwał I sesji Rady Powiatu w Tarnowskich Górach.



Symbol: 4/11/2006

Uchwała nr 4/11/2006

Zarządu Powiatu

w Tarnowskich Górach

z dnia 12 grudnia 2006 roku

 

w sprawie: podziału zadań związanych z realizacją uchwał I sesji Rady Powiatu w Tarnowskich Górach.

 

Na podstawie art. 32, ust. 2, pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym
(tj. Dz. U. Nr 142, poz. 1592 z 2001 r. z późn. zm.)

 

 

Zarząd Powiatu

uchwala:

 

§ 1

 

Dokonać podziału zadań związanych z realizacją uchwał I sesji Rady Powiatu w Tarnowskich Górach podjętych w dniu 27 listopada 2006 roku pomiędzy jednostki organizacyjne oraz merytoryczne wydziały Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w sposób określony w załączniku do niniejszej uchwały.

 

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Tarnogórskiemu.

 

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 


Załącznik do uchwały nr 4/11/2006 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 12 grudnia 2006 roku.

 

Lp.

Nr uchwały:

Tytuł uchwały:

Jednostka lub wydział starostwa odpowiedzialne

za wykonanie uchwały

i osoba nadzorująca

1.        

I/1/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Powiatu                       w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

2.        

I/2/2006

w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Powiatu             w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

3.        

I/3/2006

w sprawie wyboru Starosty – Przewodniczącego Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

4.        

I/4/2006

w sprawie wyboru Wicestarosty Powiatu Tarnogórskiego

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

5.        

I/5/2006

W sprawie wyboru Członka Zarządu Powiatu                             w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

 

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

6.        

I/6/2006

W sprawie wyboru Członka Zarządu Powiatu                                w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

7.        

I/7/2006

W sprawie wyboru Członka Zarządu Powiatu                                w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

8.        

I/8/2006

w sprawie powołania Komisji ds. Rozwoju i Promocji Powiatu i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

9.        

I/9/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego                                           i Wiceprzewodniczącego Komisji ds. Rozwoju i Promocji Powiatu

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

10.     

I/10/2006

w sprawie powołania Komisji ds. Rolnictwa, Leśnictwa                    i Ochrony Środowiska i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

11.     

I/11/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego                                               i Wiceprzewodniczącego Komisji ds. Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

12.     

I/12/2006

w sprawie powołania Komisji ds. Ochrony Zdrowia, Rodziny i Spraw Społecznych i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

13.     

I/13/2006

w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji ds. Ochrony Zdrowia, Rodziny i Spraw Społecznych

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

14.     

I/14/2006

w sprawie powołania Komisji ds. Infrastruktury Powiatu                   i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

15.     

I/15/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego                                           i Wiceprzewodniczącego Komisji ds. Infrastruktury Powiatu

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

16.     

I/16/2006

w sprawie powołania Komisji Budżetu i Finansów Rady Powiatu w Tarnowskich Górach i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

17.     

I/17/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego                                       i Wiceprzewodniczącego Komisji Budżetu i Finansów Rady Powiatu w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

18.     

I/18/2006

W sprawie powołania Komisji ds. Edukacji, Kultury                       i Sportu i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

19.     

I/19/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego                                         i Wiceprzewodniczącego Komisji ds. Edukacji, Kultury i Sportu

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

20.     

I/20/2006

W sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa                       i Ochrony Porządku Prawnego i określenia liczby jej członków

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

21.     

I/21/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego                                           i Wiceprzewodniczącego Komisji ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Porządku Prawnego

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

22.     

I/22/2006

w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu                        w Tarnowskich Górach

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

23.     

I/23/2006

W sprawie wyboru Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego oraz Sekretarza Komisji Rewizyjnej

Wykonuje:

Biuro Rady Powiatu

Nadzoruje:

Sekretarz Powiatu

24.     

I/24/2006

w sprawie  zmian w planie dochodów, wydatków i rozchodów  budżetu Powiatu Tarnogórskiego na 2006r., do Uchwały nr XLIV/424/2005 z dnia 29 grudnia 2005r. „Budżet Powiatu Tarnogórskiego na 2006 rok”

Wykonuje:

Wydział Budżetu i Finansów

 

Nadzoruje:

Skarbnik Powiatu

25.     

I/252006

w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/477/2006 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 28 marca 2006 roku w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Wykonuje:

Pełnomocnik ds. Osób Niepełnosprawnych

Nadzoruje:

Członek Zarządu Powiatu – Pan Sławomir Wilk

 

Dokument utworzono: Wydział Organizacyjny
Autoryzacja: Starosta Powiatu Tarnogórskiego - Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska

Data wprowadzenia: 2006-12-14

Wyświetleń: 1277

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2006-12-14

« POWRÓT

WYDRUK