Uchwała nr 209/1038/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 czerwca 2009 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie przyjęcia "Sposobu, trybu złożenia wniosku, terminów rozpatrywania wniosków oraz sposobu rozliczenia i kontroli realizacji zadania dotowanego ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach".
Symbol: 209/1038/2009
Uchwała nr 209/1038/2009
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 15 czerwca 2009 roku
w sprawie zmiany Uchwały Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie przyjęcia "Sposobu, trybu złożenia wniosku, terminów rozpatrywania wniosków oraz sposobu rozliczenia i kontroli realizacji zadania dotowanego ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach".
Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) w nawiązaniu do zapisu z § 4, pkt 7, ppkt 1 Regulaminu Dofinansowania Zadań ze Środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przyjętego Uchwałą Rady Powiatu w Tarnowskich Górach Nr XX/174/2004 z dnia 23 marca 2004 r. ze zm.
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
Wprowadzenie zmiany w Uchwale Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach
z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie przyjęcia "Sposobu, trybu złożenia wniosku terminów rozpatrywania wniosków oraz sposobu rozliczenia i kontroli realizacji zadania dotowanego ze środków powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach" będącym wnioskiem o dofinansowanie z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Tarnowskich Górach, w sposób następujący:
1. § 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
Wniosek o dofinansowanie ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej należy przygotować wg ustalonego wzoru, stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały. Do wniosku należy dołączyć wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, statut lub inny dokument potwierdzający formę organizacyjno - prawną podmiotu.
2. W załączniku do Uchwały Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach
z dnia 15 stycznia 2007 r. w pkt. III ppkt 5 w Harmonogramie rzeczowo - finansowym wykonania zadania w kolumnie 9 i 10 zmienia się zapis "termin realizacji" na "planowany termin realizacji".
3. Pozostałe zapisy uchwały pozostają bez zmian.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Naczelnikowi Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE
Wprowadzona niniejszą uchwałą zmiana jest zmianą organizacyjną. Dotyczy zmiany zapisu
w załączniku tj. wniosku o dofinansowanie z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach i konieczności przedłożenia przez Wnioskodawcę informacji (dokumentu) o statusie prawnym lub innym akcie powołania do istnienia, w oparciu o który podmiot działa (np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, Uchwała zarządu, Regulamin i inne). Wgląd do statutu umożliwi zweryfikowanie informacji podanych we wniosku, sprawdzenie ich poprawności oraz zakresu prowadzonej działalności podmiotu i jego możliwości ubiegania się
o dofinansowanie konkretnego zadania.
Zmiana dotyczy także zapisu w harmonogramie rzeczowo - finansowym wykonania zadania
w kolumnie 9 i 10 wpisuje się planowany termin realizacji, zamiast "termin realizacji". Umożliwi to poprawne rozliczanie dotacji.
Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska
Data wprowadzenia: 2009-06-24
Wyświetleń: 1312
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2009-06-24
« POWRÓT
WYDRUK