» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Uchwały Zarządu Powiatu » Uchwały Zarządu Powiatu II kadencji » 2006 rok » Uchwały Zarządu Powiatu z dnia 15 listopada 2006 r.

Uchwała nr 209/1038/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 czerwca 2009 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie przyjęcia "Sposobu, trybu złożenia wniosku, terminów rozpatrywania wniosków oraz sposobu rozliczenia i kontroli realizacji zadania dotowanego ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach".



Symbol: 209/1038/2009

Uchwała nr 209/1038/2009

Zarządu Powiatu

w Tarnowskich Górach

z dnia 15 czerwca 2009 roku

 

 

w sprawie zmiany Uchwały Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie przyjęcia "Sposobu, trybu złożenia wniosku, terminów rozpatrywania wniosków oraz sposobu rozliczenia i kontroli realizacji zadania dotowanego  ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach".

 

 

Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) w nawiązaniu do zapisu z § 4, pkt 7, ppkt 1 Regulaminu Dofinansowania Zadań ze Środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska   i Gospodarki Wodnej przyjętego Uchwałą Rady Powiatu w Tarnowskich Górach Nr XX/174/2004  z dnia 23 marca 2004 r. ze zm.

 

Zarząd Powiatu

uchwala:

 

§ 1

 

Wprowadzenie zmiany w Uchwale Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach
z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie przyjęcia "Sposobu, trybu złożenia wniosku terminów rozpatrywania wniosków oraz sposobu rozliczenia i kontroli realizacji zadania dotowanego ze środków powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Tarnowskich Górach"  będącym wnioskiem o dofinansowanie z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Tarnowskich Górach, w sposób następujący:

 

 

1.       § 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

Wniosek o dofinansowanie ze środków Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej należy przygotować wg ustalonego wzoru, stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały. Do wniosku należy dołączyć wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, statut lub inny dokument potwierdzający formę organizacyjno - prawną podmiotu.

 

2.        W załączniku do Uchwały Nr 11/50/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach
z dnia 15 stycznia 2007 r. w pkt. III ppkt 5  w Harmonogramie rzeczowo - finansowym wykonania zadania w kolumnie 9 i 10 zmienia się zapis "termin realizacji" na "planowany termin realizacji".

 

3.       Pozostałe zapisy uchwały pozostają bez zmian.

 

 

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Naczelnikowi Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

UZASADNIENIE

Wprowadzona niniejszą uchwałą zmiana jest zmianą organizacyjną. Dotyczy zmiany zapisu
w załączniku tj. wniosku o dofinansowanie z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej  w Tarnowskich Górach i konieczności przedłożenia przez Wnioskodawcę  
informacji (dokumentu) o statusie prawnym lub innym akcie powołania do istnienia, w oparciu o który podmiot działa (np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, Uchwała zarządu, Regulamin i inne). Wgląd do statutu umożliwi zweryfikowanie informacji podanych we wniosku, sprawdzenie ich poprawności oraz zakresu prowadzonej działalności podmiotu i jego możliwości ubiegania się
o dofinansowanie konkretnego zadania.

Zmiana dotyczy także zapisu w harmonogramie rzeczowo - finansowym wykonania zadania
w kolumnie 9 i 10 wpisuje się planowany termin realizacji, zamiast "termin realizacji". Umożliwi to poprawne rozliczanie dotacji.

 


Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska

Data wprowadzenia: 2009-06-24

Wyświetleń: 1312

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2009-06-24

« POWRÓT

WYDRUK