» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę sprzętu komputerowego"



Symbol: EO.ZP.3431-8/10; CSF.3092-5/2010

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
woj. śląskie
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
tel. (48 32) 381-37-11
rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą na:

Dostawę sprzętu komputerowego

Kod CPV:
30213000-5 Komputery osobiste,
30214000-2 Stacje robocze,
30237280-5 Akcesoria zasilające
Rodzaj zamówienia: dostawy

Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, priorytet 4 Kultura, działanie 4.2 system informacji kulturalnej, projekt: tworzenie i rozwój systemów e-informacji kulturalnej.
Zamawiający ma podpisaną umowę o dofinansowanie projektu "Kopalnia kultury - system informacji kulturalnej o Powiecie Tarnogórskim".

Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zestawy komputerowe (laptop) wraz z oprogramowaniem -
3 szt., zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 4 szt., serwery (zestaw złożony) - 10 szt. oraz UPS - 1 szt.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
przy ul. Karłuszowiec 5.
4. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane
przez Zamawiającego.
6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz elementów elektronicznych podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie
do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia.
10. Usługi gwarancyjne Wykonawca podejmie w  terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia usterek lub wad w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego. Usunięcie wad lub usterek nastąpi w ciągu 40 dni od chwili podjęcia usługi gwarancyjnej przez Wykonawcę.
11. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy określone są w SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 7 dni od dnia jej podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny  - tel. +48 32 381-37-97;
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 9 lutego 2010 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
(Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 9 lutego 2010 roku o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego  w szczególności w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym (np. warunkami atmosferycznymi, chwilowymi brakami magazynowymi) oraz innym niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art. 140, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 01 lutego 2010 roku.

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą wykształcenie informatyczne. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest  wskazać osobę,  która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (według załącznika nr 4 do SIWZ).

2.2. Wykonawca składający ofertę ma wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca składający ofertę ma wykazać że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto każda.

Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według załącznika nr 6 do SIWZ).

3.  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu ma załączyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):

3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

3.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( załącznik nr 3 do SIWZ).

4.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1-3.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w pkt. 3.

5.  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w pkt. 3.

6.  Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

7.  Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy.

8.  Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

9. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

10. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.3.

11. Kompletna oferta musi zawierać:

1.1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

11.2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

11.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru.

11.5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

11.6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

11.7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

11.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

11.9. Wykaz dostaw według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

11.10.  Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załączniku nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

11.11. Parafowany lub podpisany wzór istotnych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ .

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (01.02.2010)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Tarnogórski - Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2010-02-01

Wyświetleń: 1933

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2010-02-01
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2010-02-24

« POWRÓT

WYDRUK