» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Zakup koparko - ładowarki wraz oprzyrządowaniem służącym do czyszczenia rowów"



Symbol: EO.ZP.3431-47/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Zakup koparko - ładowarki  wraz oprzyrządowaniem służącym do czyszczenia rowów"

Kod CPV:  
34113200 - 4              samochody poruszające się po każdej nawierzchni
Rodzaj zamówienia: dostawy

Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z oprzyrządowaniem służącym do czyszczenia rowów. Dostawa nastąpi na koszt wykonawcy. Odbiór pojazdu na podstawie protokołu (załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 54. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie o konkretnym dniu i godzinie przekazania pojazdu na min. dwa dni przed planowanym przekazaniem pojazdu, które nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od  700 do 1500). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przeszkolenia pracownika (pracowników) Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się  w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na warunkach określonych w SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia określa się na okres do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy przez obydwie strony.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych - Krzysztof Kołeczko +48 32 285-48-62
- w kwestiach formalnych - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym - Iwona Penkaty, +48 32 381-37-86, główny specjalista w Wydziale Transportu i Dróg Publicznych - Jerzy Wolwowicz +48 32 381-37-57.

Termin składania ofert upływa w dniu 10.12.2009 roku o godzinie 10:30
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 10.12.2009 roku  o godzinie 11:00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Dopuszcza się składnie ofert równoważnych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 30 listopada 2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c)  w wykazie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, który należy załączyć do oferty, wykażą przynajmniej jedno zadanie z zakresu "sprzedaży koparko - ładowarki" o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych netto) z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów stwierdzających,
że dostawy te zostały wykonane należycie, wzór dokumentu załączony jest do SIWZ;
d) na dostarczony pojazd udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji liczonej od dnia podpisania przez obydwie strony bezusterkowego protokołu odbioru pojazdu.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 95 %
Gwarancja - 5%

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (26.11.2009)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Powiatu - mgr inż. Józef Korpak


 


Osoba wprowadzająca dokument: Agnieszka Tokar

Data wprowadzenia: 2009-11-30

Wyświetleń: 1727

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Agnieszka Tokar, dnia: 2009-11-30
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2010-01-05

« POWRÓT

WYDRUK