» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu geodezyjno - prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych"



Symbol: EO.ZP.3431-60/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

Wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu geodezyjno - prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych

Kod CPV:  71319000-7  usługi biegłych
Kategoria usług:  12
Zakres przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia wydzielenia geodezyjnego  części gruntów zajętych pod drogi publiczne powiatowe oraz przygotowania dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości, w szczególności które:
a) na dzień 31 grudnia 1998r  były we władaniu Skarbu Państwa i nie stanowiły jego własności, a z dniem 1  stycznia 1999  roku stały się drogami powiatowymi na terenie Powiatu Tarnogórskiego zgodnie z  art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 roku, Nr 133, poz. 872 z późn. zm.);
b) stanowiły własność Skarbu Państwa i z dniem 1  stycznia 1999 roku zostały przejęte z mocy prawa przez Powiat Tarnogórski zgodnie z art. 60  ustawy z dnia 13 października 1998 roku - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 roku, Nr 133, poz. 872, z późn. zm.);
c) są niezbędne pod poszerzenie istniejącej drogi publicznej powiatowej, zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., nr 261, poz. 2603 z późn. zm.).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące  odcinki dróg powiatowych:
CZĘŚĆ A
Droga powiatowa S 3252 o nazwie: ul. Dworcowa w Miasteczku Śląskim, o przebiegu od skrzyżowania z ul. Ceramiczną
do skrzyżowania z Rynek (DW 908);
CZĘŚĆ B
Droga powiatowa S 3242 o nazwie:
- ul. 3-go Maja w Gminie Świerklaniec, o przebiegu od skrzyżowania z ul. Lasowicką do skrzyżowania z ul. Główną,
- ul. Główna w Gminie Świerklaniec, o przebiegu od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do skrzyżowania z DK 78 (m. Świerklaniec)
CZĘŚĆ C
Droga powiatowa S 3224 o nazwie: ul. Mikulczycka w Gminie Zbrosławice, o przebiegu:
-od gr. m. Gliwice, do m. Ziemięcice
-od m. Przezchlebie do skrzyżowania z S 2902
-od skrzyżowania z S 2902 do skrzyżowania z DK 78
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:
a) uzgodnić z Zarządem Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach granice pasów drogowych oraz nanieść je na mapy,
b) przygotować dokumentację niezbędną do ujawnienia zmian w ewidencji gruntów i budynków, w tym zmian użytków,
c) w przypadku częściowego zajęcia działki pod pas drogowy wykonać projekt podziału działki w ten sposób, by granica pasa drogowego pokrywała się z granicą podziału, w projekcie podziału uwzględnić weryfikację  użytków,
d) przedstawić w terenie zakres wykonanych czynności geodezyjnych,
e) wykonać 1 komplet dokumentacji  geodezyjnej, wraz z projektami podziału - w ilości równej liczbie stron postępowania, plus trzy dodatkowe - dla każdej z dróg stanowiącej przedmiot zamówienia.,
f) czynności geodezyjne wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości.
4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ.
- Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Wykonawca ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniać będzie z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego.
- Wykonawca jest zobowiązany określić telefony kontaktowe i numery fax oraz inne dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
- Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały i dokumenty.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 31 maja 2010 roku.

Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia  należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto podanej w ofercie, dla każdej z części z osobna.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Barbara Zielonka, tel. 0 (32) 381-37-76, pokój nr 7, ul. Karłuszowiec 5   
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. 0 (32) 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 7 grudnia 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 7 grudnia 2009 roku o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części A: 750,00 PLN; dla części B: 750,00 PLN; dla części C: 1.500,00 PLN.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone jako A, B i C.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 26 listopada 2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24, ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) wykażą co najmniej jednego geodetę posiadającego uprawnienia w zakresie 1 i 2, do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia (art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne).

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie (dla każdej części zamówienia z osobna):
Cena  - 100 %

 

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (25.11.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-11-26

Wyświetleń: 1752

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-11-26
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-12-09

« POWRÓT

WYDRUK