» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Wykonanie zadań w ramach projektu pod nazwą "Właściwe zarządzanie środowiskiem gwarantem bezpieczeństwa i zdrowia mieszkańców Powiatu Tarnogórskiego"



Symbol: EO.ZP.3431-55/09; CSF.3092-9/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

Wykonanie zadań w ramach projektu pod nazwą "Właściwe zarządzanie środowiskiem gwarantem bezpieczeństwa i zdrowia mieszkańców Powiatu Tarnogórskiego"

Kod CPV:  
90711500-9 Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90715000-2 Usługi badania zanieczyszczenia
90730000-3 Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja
90731400-4 Usługi monitoringu lub pomiarów zanieczyszczenia powietrza
90732000-7 Usługi związane ze skażeniem gleby
90732600-3 Pomiary lub monitoring skażenia gleby
90733100-5 Usługi monitoringu lub kontroli skażenia wód powierzchniowych
Rodzaj zamówienia: usługi
Kategoria usług: 16
Projekt jest współfinansowany przez "Regionalny Program Ochrony Środowiska Województwa Śląskiego w latach 2007 - 2013", priorytet V Środowisko, działanie 5.4. Zarządzanie Środowiskiem.

Zakres przedmiotu zamówienia:
Część pierwsza: badanie wód powierzchniowych (obejmujące pobór prób wody i wykonanie analiz oraz opracowanie wyników badań w zestawieniu z dopuszczalnymi wartościami poszczególnych badanych wskaźników wynikających z obowiązujących przepisów prawa). Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych (opracowanie wyników) przedstawiających szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań.
Część druga: badanie powietrza (obejmujące pomiar, opadu pyłu i wykonanie analiz oraz opracowanie wyników badań w zestawieniu z dopuszczalnymi wartościami poszczególnych badanych wskaźników wynikających z obowiązujących przepisów prawa). Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych (opracowanie wyników)  obejmujących szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań.
Część trzecia: badanie gleb (obejmujące pobór prób gleby i wykonanie analiz. Oznaczenie wskaźnika wodoprzepuszczalności gleby dla terenów określonych w § 2 pkt 3 rozporządzenia w sprawie standardów jakości gleby oraz standardów jakości ziemi (Dz. U. z 2002 r. Nr 165 poz. 1359) jest traktowane jako wartość dodaną, za którą Zamawiający nie będzie ponosić dodatkowych kosztów). Sporządzanie sprawozdania (opracowanie wyników) obejmującego szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań.

W przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych przyczyn związanych z przyczynami środowiskowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu i częstotliwości wybranych badań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 11,12,13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ.
Zamawiający zobowiązuje wykonawcę, do wykonania własnymi siłami całego zakresu rzeczowego prac objętych przedmiotem umowy.

Wymagania stawiane Wykonawcy określone są ponadto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:
1. Prace określone w części pierwszej i drugiej zakresu zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.12.2011 r., z uwzględnieniem zapisów zawartych poniżej w pkt  3.
2. Prace określone w części trzeciej zakresu zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.11.2010 r. z uwzględnieniem zapisów zawartych poniżej w pkt  4.
3. Wyniki prac części pierwszej i części drugiej zakresu zamówienia będą przekazywane Zamawiającemu co kwartał w formie wyników badań w zestawieniu z dopuszczalnymi wartościami poszczególnych badanych wskaźników wynikających z obowiązujących przepisów prawa: do 15 dnia miesiąca następującego po upływie każdego kolejnego kwartału badań, przy czym ostatnie sprawozdanie przekazane zostanie w terminie do 15 grudnia 2011 r. oraz przekazywane Zamawiającemu w formie sprawozdań rocznych obejmujących szczegółową analizę i wnioski wynikające z wyników badań do dnia 31 stycznia 2011 r i 20 grudnia 2011 r.
4. Wyniki prac części trzeciej zakresu zamówienia będą przekazane Zamawiającemu w formie jednorazowego sprawozdania z opracowaniem wyników badań po zakończeniu prowadzonych badań do dnia 30 listopada 2010 roku.


Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: mgr Irena Gatys - tel. +48 32 381-37-40; mgr inż. Krzysztof Horzela - tel. +48 32 381-37-46
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 17 listopada 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 17 listopada 2009 roku  o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych, na część pierwszą lub/i część drugą lub/i część trzecią zakresu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 2 listopada 2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na:
- część pierwszą: wykazał minimum 1 zamówienie obejmujące badanie co najmniej 10 elementów fizykochemicznych określonych przedmiotem zamówienia,
- część drugą: wykazał minimum 1 zamówienie obejmujące badania metali ciężkich w powietrzu,
- część trzecią: wykazał minimum 1 zamówienie dotyczące badania metali ciężkich w glebie o wartości minimum 20 tysięcy złotych brutto,
d) mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi na kwotę minimum 50.000,00 PLN,
e) do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu prowadzenia badań. Wymagane jest wykazanie personelu o specjalnościach: 1 osoba: chemik-analityk, 1 osoba: ochrona środowiska,
f) do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują lub będą dysponować akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.), posiadającym akredytację jednostki  znajdującej się na liście sygnatariuszy EA (Europen co-operation for Accreditation) i w dokumencie EA-1/08 Sygnatariusze Wielostronnych i Dwustronnych Porozumień EA, oraz wdrożonym systemem jakości.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie (dla każdej części zamówienia z osobna:
Cena - 100 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (30.10.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


 


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-11-02

Wyświetleń: 1994

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-11-02
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-12-28

« POWRÓT

WYDRUK