» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych"



Symbol: EO.ZP.3431-48/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych"

Kod CPV:  
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
32425000-8 Sieciowy system operacyjny
32427000-2 System sieciowy
32360000-4 Urządzenia komunikacji wewnętrznej
Rodzaj zamówienia: dostawy

Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów elektronicznych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1, będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), zawierający w szczególności dostawę: zestawu komputerowego - laptopa
- 1 sztuka, elementów dodatkowych (t.j. pamięci RAM - 1 sztuka, monitora LCD - 2 sztuki), dysku sieciowego 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, zainstalowanie systemu operacyjnego oraz aktywowanie. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca.
Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy. Usługi gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany podjąć w terminie 16 godzin od chwili zgłoszenia wad przez Zamawiającego.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez zamawiającego.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny - tel. +48 32 381-37-97;
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 12 października 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 12 października 2009 roku  o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 190,00 PLN.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Dopuszcza się składnie ofert równoważnych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 2 października 2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) udzielą gwarancji na sprzęt komputerowy, oprogramowanie, elementy elektroniczne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru,
d) w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 5 tys. złotych brutto każda.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (01.10.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-10-02

Wyświetleń: 1616

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-10-02
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-10-14

« POWRÓT

WYDRUK