» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Remont pokrycia dachowego Domu Pomocy Społecznej "PRZYJAŹŃ" w Tarnowskich Górach Segment A"



Symbol: EO.ZP.3431-29/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"REMONT POKRYCIA DACHOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYJAŹŃ" W TARNOWSKICH GÓRACH SEGMENT A"

Kod CPV: 45261210-9 wykonanie pokryć dachowych; 45261100-5 wykonanie konstrukcji dachowych; 45261320-3 kładzenie rynien; 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne.

Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
- przygotowanie podłoża wraz z wyczyszczeniem i wymianą wpustów wewnętrznej instalacji odwodnieniowej oraz oczyszczenie kanałów,
- dostawa i montaż warstwy separującej z geowłókniny,
- dostawa i montaż pokrycia dachowego z membrany PVC o gr. 1,5mm w kolorze szarym, montowanej mechanicznie do podłoża betonowego,
- demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy systemowej powlekanej PVC w technologii membran dachowych (profile przyłączeniowe do attyk, kominy, obróbka wyłazu dachowego i inne elementy pionowe),
- wykonanie obróbek i uszczelnienie attyk oraz podstaw istniejących naświetli membraną PVC mocowaną do profili przyłączeniowych z blachy systemowej,
- obróbka kominów membraną PVC mocowaną do profili przyłączeniowych z blachy systemowej,
- przemurowanie uszkodzonych powierzchni kominów ponad dachem wraz z naprawą uszkodzonych tynków oraz wykonanie powłok malarskich kominów, attyk, gzymsów i wymiana uszkodzonych czapek kominowych,
- wymiana pokrycia ozdobnych, stromych części dachu poprzez demontaż istniejącej dachówki, jej przegląd i ewentualne uzupełnienie,
- wymiana zniszczonych elementów drewnianych konstrukcji wraz z ołaceniem (wszystkie elementy drewniane należy poddać impregnacji ogniochronnej) oraz wymiana obróbek blacharskich,
- demontaż istniejących rynien i rur spustowych,
- dostawa i montaż nowej instalacji odwodnieniowej,
- oczyszczenie zniszczonych wywiewek, kapturków wraz z ich ewentualną wymianą, uzupełnieniem,
- demontaż na czas realizacji i ponowne założenie na połaci dachowej instalacji odgromowej wraz z wymaganymi pomiarami,
- uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót w budynkach i wokół budynków.
Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w:
- opisie technicznym remontu pokrycia dachu Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" - Segment A w Tarnowskich Górach metodą membran PVC (załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ),
- przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ),
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 7 do SIWZ).
Wykonawca robót jest zobowiązany do przeprowadzenia w celu sporządzenia oferty wizji w terenie.
Warunki realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis techniczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis techniczny, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 6, 7 i 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją przetargową w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Oferenta, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Dokładny adres przeprowadzenia robót: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń", ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy jednak nie później niż 7 dni od zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia prac ustala się do 90 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
 W kwestiach technicznych - podinspektor w Biurze ds. Inwestycji - Sławomir Jaremkiewicz +48 32 381-37-83
W kwestiach formalnych - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym - Iwona Penkaty  +48 32 381-37-86
Termin składania ofert upływa w dniu 22.06.2009  roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 22.06.2009 roku  o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 PLN.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 01.06.2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

a) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
c) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali dwie lub więcej robót budowlanych, polegających na wykonaniu pokrycia dachowego w technologii membran dachowych z PVC o wartości co najmniej 150 tys zł brutto każde (lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy).
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
e) Przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem kierownika budowy (imię i nazwisko, uprawnienia budowlane, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych prawem uprawnień.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (29.05.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-06-01

Wyświetleń: 1283

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-06-01
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-06-24

« POWRÓT

WYDRUK