» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę wraz z transportem papieru kserograficznego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-34/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę wraz z transportem papieru kserograficznego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach"
kod CPV: 30197644-2 - papier kserograficzny.

Zakres przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa wraz z transportem papieru kserograficznego białego do drukarek (atramentowych, laserowych) i kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania):
a. papier kserograficzny formatu A4 - planowana szacunkowa ilość  - 5.300 ryz
- wymiary    210x297 mm
- gramatura 80 g/m2
- białość      min. 146 CIE
- ryza          500 arkuszy
b. papier kserograficzny formatu A3 - planowana szacunkowa ilość -  150 ryz
- wymiary    297x420 mm
- gramatura 80 g/m2
- białość       min. 146 CIE
- ryza           500 arkuszy 
Szacunkowa ilość ryz może ulec zmianie, w zależności od ceny jednostkowej ryzy zaproponowanej przez Wykonawcę wybranego w przedmiotowym  postępowaniu, jak również w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wartość zobowiązania wynikająca z podpisanej umowy z wybranym w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcą nie może przekroczyć kwoty 53.000 zł brutto.Uwagi dotyczące realizacji zamówienia: Zgłoszenie poszczególnych zapotrzebowań będzie dokonywane drogą telefoniczną, bądź przesłane faksem. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia; Dostawy będą dokonywane sukcesywnie pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie Tarnowskich Gór, nie później niż jeden dzień po powiadomieniu Wykonawcy przez przedstawiciela Starostwa Powiatowego o ilości i miejscu dostawy; Dostawa poszczególnych partii towaru, stanowiącego przedmiot umowy następować będzie w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.00 do 16.00; Koszt transportu we wskazane przez Zamawiającego miejsce pokrywa Wykonawca.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: Sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy, bądź  do wyczerpania kwoty 53.000 zł brutto. Zapłata należności następować będzie każdorazowo po potwierdzeniu dostawy kolejnej partii   towaru, na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę, przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury Vat.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Katarzyna Kosk, inspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. + 48 32 381-37-73;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista
w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa dnia 05.06.2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,
ul. Karłuszowiec 5 dnia 05.06.2009 roku o godzinie 10:00.

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 7 w ustawie prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy ci przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będą zobowiązani do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 28.05.2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

a. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (28.05.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-05-28

Wyświetleń: 1238

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-05-28
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-06-16

« POWRÓT

WYDRUK