» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Remont budynku internatu, kuchni i stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-31/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

Remont budynku internatu, kuchni i stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Tarnowskich Górach

Kod CPV: 45214200-2   Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem; 45214700-7   Roboty budowlane w zakresie budowy pobytowych obiektów budowlanych

Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja budynków internatów i kuchni ze stołówką Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zlokalizowanego przy ul. Strzelców Bytomskich 7 w Tarnowskich Górach, na który składają się:
a) Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [A] i [C].
b) Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [B], w tym kuchni i stołówki.
c) Ocieplenie ścian zewnętrznych i dachów wraz z elementami zewnętrznymi segmentów.
d) Drogi, place, chodniki i elementy zewnętrzne.
2. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w:
a) dokumentacji technicznej (załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ):
PROJEKT BUDOWLANY
1. 200702/PB-PZT - "Projekt zagospodarowania terenu"
2. 200702-AC/PB - "Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [A] i [C]"
3. 200702-B/PB - "Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [B]"
4. 200702/PB-OC- "Ocieplenie ścian zewnętrznych i dachów wraz z elementami zewnętrznymi segmentów"
PROJEKT WYKONAWCZY "Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [A] i [C]"
5. 200702-AC/PW  - Część: Architektoniczno-budowlana
6. 200702-AC/PW-IS - Część: Instalacja centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i wod.-kan.
7. 200702-AC/PW-IE - Część: Instalacje elektryczne i odgromowa
PROJEKT WYKONAWCZY: "Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [B]"
8. 200702-B/PW  -  Część: Architektoniczno-budowlana
9. 200702-B/PW-IS -  Część: Instalacja centralnego ogrzewania, technologiczna, wentylacji mechanicznej i wod.-kan.
10. 200702-B/PW-IE -  Część: Instalacje elektryczne i odgromowa.
11. 200702/PW-D - Projekt wykonawczy:  Drogi, place, chodniki i elementy zewnętrzne.
12. 200702/EX - Ekspertyza stanu technicznego budynków internatu i kuchni ze stołówką w SOSW w Tarnowskich Górach.
b) przedmiarze robót (załącznik nr 7a-7h do SIWZ);
c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ).

Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w projektach wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.

Inwestycja jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet 8 Infrastruktura edukacyjna, Działanie 8.2 Infrastruktura placówek oświaty.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy, jednak nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia prac ustala się na dzień: 31.07.2010 r.
3. Warunki płatności.
a) Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty może następować na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie zatwierdzonego protokołu częściowego odbioru robót, z terminem płatności do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
b) Zamawiający w 2009 r. na realizację zamówienia może wydatkować maksymalnie 977 261,00 zł brutto.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Rafał Ulfik - inspektor w Biurze ds. Inwestycji, tel. +48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 10 czerwca roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 10 czerwca 2009 roku o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 PLN.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 15 maja 2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
c) Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć), licząc od dnia podpisanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na maszyny i urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów.
d) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publiccnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali trzy lub więcej robót budowlanych na budynkach mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda z robót,
e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).
f) Do wykonania zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (14.05.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-05-15

Wyświetleń: 1706

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-05-15
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-06-19

« POWRÓT

WYDRUK