» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę wraz z transportem tablic rejestracyjnych"



Symbol: EO.ZP.3431-25/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę wraz z transportem tablic rejestracyjnych"

Rodzaj instytucji zamawiającej i główny przedmiot działalności:
Agencja/ urząd regionalny lub lokalny
Ogólne usługi publiczne
Rodzaj zamówienia: dostawa, kupno

Kody CPV: 34928472-7 oznakowanie 30195000-2 tablice
Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z transportem do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, przy ul. Karłuszowiec 5 (Wydział Komunikacji) następujących tablic rejestracyjnych:
aa) Samochodowe zwyczajne jednorzędowe w ilości ok.  55 000 szt.
ab) Samochodowe zwyczajne dwurzędowe  w ilości ok.  600 szt.
ac) Samochodowe tymczasowe  w ilości ok.  200 szt.
ad) Motocyklowe w ilości ok.  1250 szt.
ae) Motorowerowe  w ilości ok.  1300 szt.
af) Motocyklowe tymczasowe  w ilości ok.  50 szt.
ag) Motorowerowe tymczasowe w ilości ok.  50 szt.
ah) Samochodowe indywidualne w ilości ok.  100 szt.
ai) Samochodowe zabytkowe w ilości ok.  20 szt.
aj) Motocyklowe zabytkowe w ilości ok.  20 szt.
Tablice muszą odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 186, poz. 1322).
b) nieodpłatny odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych przygotowanych w postaci paczek po 50 sztuk o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania.
c) minimalny okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi 2 lata od daty protokołu odbioru danej dostawy tablic, potwierdzonego przez zamawiającego.
d) koszty transportu tablic ponosi wykonawca.

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi 1.600.000,00 PLN. Opcje - nie.

Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry (Wydział Komunikacji). Kod NUTS: PL228.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę wraz z transportem tablic rejestracyjnych od dnia zawarcia umowy przez okres 3 lat, lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Dostawa powinna następować maksymalnie w ciągu 6 dni od daty złożenia zamówienia, a w przypadkach wyjątkowych (np. brak tablic związany ze zwiększonym nieprzewidzianym zapotrzebowaniem) w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych będzie następował w miarę zaistnienia takiej potrzeby.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie spraw merytorycznych: Janusz Chabiński - Naczelnik Wydziału Komunikacji, telefon: +4832 381-37-51
- w zakresie spraw formalnych: Iwona Penkaty - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, telefon: +4832 381-37-86

Termin składania ofert upływa w dniu 14 maja 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 14 maja 2009 roku o godzinie 10:00.

Wadium - 15.000,00 PLN.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Warunki płatności: Ceny jednostkowe tablic zawierają koszty transportu od Wykonawcy do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, przy ul. Karłuszowiec 5 (Wydział Komunikacji). Podstawą rozliczenia należności za każdorazową dostawę tablic jest oryginał faktury wraz z protokołem odbioru dostawy potwierdzonym przez Zamawiającego. Należności za dostarczone tablice rejestracyjne płatne będą przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy
w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamówienie nie jest objęte porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA).
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w jednym egzemplarzu w języku polskim.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty, w tym także koszty ewentualnych tłumaczeń na język polski dokumentów i innych oświadczeń składanych w ofercie. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wykonawcy Ci przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będą zobowiązani do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
Zamówienie nie jest finansowane ze środków wspólnotowych.
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia - nie.
Zamówienie nie jest zamówieniem o charakterze powtarzającym się.
Szczegółowo środki ochrony prawnej określone są w SIWZ. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze (źródło gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań): Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Polska,
www.uzp.gov.pl, tel. (0-22) 458 77 01, fax (0-22) 458 77 00.

Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich dnia 2 kwietnia 2009 roku.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. udzielą gwarancji na dostarczane tablice minimum na 2 lata od daty protokołu odbioru danej dostawy tablic, potwierdzonego przez zamawiającego.
4. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
5. osiągnęli zysk roczny netto zamykający się kwotą co najmniej pięciocyfrową, nie mniejszą niż 50 000 złotych w każdym roku z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
6. przedstawią informację z banku, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej sześciocyfrową.
7. przedstawią wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia poświadczony dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 90 %
Czas realizacji pojedynczego zamówienia - 10 %.

 

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (01.04.2009)
Autoryzacja dokumentu: Wicestarosta Tarnogórski -  Artur Maligłówka


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-04-02

Wyświetleń: 1828

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-04-02
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-05-18

« POWRÓT

WYDRUK