» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego"



Symbol: EO.ZP.3431-2/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego"

Na podstawie art. 16 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiającymi są: Powiat Tarnogórski, Gmina Miasteczko Śląskie, Gmina Kalety, Gmina Tworóg, Gmina Ożarowice, działający przez upoważnionego do przeprowadzenia postępowania na podstawie porozumienia z dnia 3.10.2008r i upoważnień Powiat Tarnogórski.

Kod CPV: 79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem,  Kategoria usług:  11

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej, zwana dalej Strefą zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego. Na realizację przedmiotu zamówienia przeznacza się kwotę maksymalnie 197 960,00 zł brutto, tj. w roku 2009 kwotę maksymalnie 98 980,00 zł brutto oraz w roku 2010 kwotę maksymalnie 98 980,00 zł brutto.
Przewiduje się zawarcie pięciu umów na zarządzanie Strefą pomiędzy Zarządzającym Strefą a każdym z Zamawiających z osobna na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 r. na kwoty maksymalnie: Powiat Tarnogórski- 131 640, 00 zł brutto; Gmina Miasteczko Śląskie- 18 320, 00 zł brutto;  Gmina Kalety - 13 840, 00 zł brutto; Gmina Ożarowice- 13 240,00 zł brutto;  Gmina Tworóg - 20 920,00 zł brutto.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. Pozyskiwanie informacji i prowadzenie regionalnej bazy danych ofert inwestycyjnych (kontakty m.in. z samorządami terytorialnymi, strefami, parkami przemysłowymi i technologicznymi).
b. Dostarczanie inwestorom i zamawiającemu informacji o dostępnych terenach i obiektach pod inwestycje, ich parametrach, dostępności i atrakcyjności inwestycyjnej, procedurach lokalizacyjnych.
c. Doradztwo prawno-administracyjne dla inwestorów.
d. Monitorowanie stanu inwestycji w Powiecie Tarnogórskim i regionie, w razie potrzeb dostarczanie informacji na temat stanu inwestycji w regionie, przygotowanie analiz rynku diagnoz w ww. zakresie nie rzadziej niż raz na kwartał.
e. Przygotowanie publikacji, tj. Przewodnik Inwestora, zawierających co najmniej:
-   szczegółowe dane o możliwościach uzyskania ulg i zwolnień na terenie Powiatu Tarnogórskiego,
-   dane adresowe wszystkich urzędów z terenu Powiatu Tarnogórskiego z podaniem nr telefonów i adresów mailowych,
-   streszczenie strategii rozwoju Powiatu Tarnogórskiego,
-   dane instytucji okołobiznesowych.
Powyższa publikacja składająca się z co najmniej 50 stron ma zostać wydana nakładem co najmniej 1000 sztuk, w kolorze czarno białym, z okładką utwardzoną kolorową. Treść publikacji jak i kolorystyka okładki muszą przed jej wydrukiem zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
f. Organizacja misji gospodarczych - co najmniej jednej na rok na terenie Europy oraz udział w targach inwestycyjnych krajowych (co najmniej w dwóch na rok) i zagranicznych (co najmniej w jednym na rok) .
g. Prowadzenie działalności szkoleniowej dla samorządów i przedsiębiorców w zakresie przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej oraz standardów obsługi inwestorów zewnętrznych - co najmniej dwa szkolenia na rok.
h. Promocja gospodarcza Powiatu Tarnogórskiego, tj. stworzenie strony internetowej Strefy, wydanie ofert inwestycyjnych zamawiającego w postaci kolorowych broszur w ilości 1000 szt.
i. Asysta inwestorom podczas pobytu w Powiecie Tarnogórskim.
j. Pomoc inwestorom w zakresie aplikowania o środki unijne.
k.Wnioskowanie o środki zewnętrzne na bieżącą działalność i promocję Strefy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 zgodnie z zatwierdzonym przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego harmonogramem konkursów oraz w ramach konkursów ogłaszanych na bieżąco przez poszczególne Ministerstwa w ramach pozostałych Programów Operacyjnych na lata 2007-2013.
Zadania od punktu a do punktu k muszą być obligatoryjnie zamieszczone w ofercie. Dodatkowo, w przypadku uzyskania środków finansowych z funduszy unijnych na infrastrukturę techniczną Strefy przedmiotem zamówienia będzie także prowadzenie inwestycji na tym terenie oraz nadzór nad przygotowywaniem odpowiedniej dokumentacji technicznej inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania dokumentacji potwierdzającej wykonywanie wyżej wymienionych zadań (np. protokoły z przeprowadzonych doradztw, szkoleń itd.)

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia:  Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się  na okres: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 roku.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Anna Posmyk - inspektor w Biurze Strategii i Funduszy Zewnętrznych, tel. +48 32 381-37-61
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 8 kwietnia 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 8 kwietnia 2009 roku  o godzinie 10:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 6 w ustawie prawo zamówień publicznych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Wykonawca ponosi koszty sporządzenia oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 25 marca 2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2  Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Posiadają doświadczenie, czyli wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące przedsięwzięcia:
a) przygotowali dokumentację inwestycyjną (dokumentacji technicznej do pozwolenia na budowę łącznie ze studium wykonalności lub biznes planem) dla co najmniej pięciu firm,
b) prowadzili co najmniej jedną inwestycję o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł w formie inwestorstwa zastępczego,
c) przeprowadzili co najmniej 1 kampanię promocyjną lub projekt promocyjny o charakterze okołobiznesowym, ekonomicznym lub społecznym na skalę regionalną (co najmniej obejmującą jedno województwo),
d) przygotowali i wydali co najmniej jedną publikację w formie drukowanej o charakterze promocyjnym (folder promocyjny, informator itp),
e) opracowali co najmniej 2 strategie promocji dla podmiotu prowadzącego działalność w zakresie obsługi inwestorów,
f) zarządzali co najmniej 1 projektem współfinansowanym z funduszy europejskich, którego wartość wynosiła co najmniej 4 mln PLN,
g) posiadają doświadczenie w świadczeniu usług okołobiznesowych (w szczególności: aplikowanie o środki unijne, organizacja szkoleń, świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców, współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami otoczenia biznesu).
4 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia do pełnienia następujących funkcji:
a) Kierownik projektu posiadający co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne); co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu podmiotami publicznymi lub podmiotami gospodarczymi na stanowisku kierowniczym; brał udział w opracowaniu co najmniej 3 opracowań ekonomicznych tj. strategii ekonomiczno - finansowych, analiz finansowych i organizacyjno - prawnych, programów inwestycyjnych lub restrukturyzacyjnych dla podmiotów prowadzących strefy aktywności gospodarczej lub parki przemysłowe/technologiczne lub spółek prawa handlowego.
b) Ekspert ds. funduszy unijnych posiadający co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie: co najmniej 3 lat doświadczenia w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych (np.: studia wykonalności, biznes plany) dla inwestycji infrastrukturalnych opracowanie co najmniej 3 studiów wykonalności dla inwestycji o wartości co najmniej 10 mln PLN łącznie. 
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 złotych.
6. Dysponują, bądź będą dysponować od daty podpisania umowy na zarządzanie Strefą lokalem na terenie Powiatu Tarnogórskiego. Powyższe musi być potwierdzone umową wskazującą na tytuł prawny do lokalu przedłożoną najpóźniej w dniu podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (19.03.2009)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Tarnogórski -  mgr inż. Józef Korpak


 


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2009-03-25

Wyświetleń: 2179

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-03-25
Edycja dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-03-25
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-05-18
POPRZEDNIE WERSJE »

« POWRÓT

WYDRUK