» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu i remontu budynków na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Nakle Śląskim"



Symbol: EO.ZP.3431-43/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu i remontu budynków na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Nakle Śląskim"

Kod CPV:   [7][4][2][3][2][0][0][0]-[4] - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, kategoria usług: Nr 12

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu i remontu budynków na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Nakle Śląskim. Dokumentacja projektowa ma obejmować (zgodnie z planem funkcjonalno - użytkowym zakładu aktywności zawodowej w Nakle Śląskim - załącznik nr 8 do SIWZ): remont i adaptację budynku nr 1 na potrzeby administracyjne i socjalne, remont i adaptację budynku nr 2 na potrzeby chowu zwierząt oraz uprawy pieczarek, budowę szopogaraży na maszyny rolnicze i urządzenia, budowę silosu, wyburzenie budynków i obiektów nr 3,4,5,6,7,8,9 nie przeznaczonych do remontu, zagospodarowanie terenu wraz z budową parkingów i dróg komunikacyjnych, budowę sieci, przyłączy oraz instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, przeciwpożarowej, oświetleniowej oraz w razie potrzeby gazowej, budowę studni głębinowej, oświetlenie terenu, ogrodzenie terenu, niwelację terenu. Projektowane remonty mają umożliwiać korzystanie z wszystkich obiektów osobom niepełnosprawnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

SIWZ
jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia umowy. Termin zakończenia prac ustala się do 6-ciu miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia prac uwzględnia uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych materiałów potrzebnych do opracowania dokumentacji tj. podkładów geodezyjnych, pozwoleń, opinii
i uzgodnień, pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
-  w  kwestiach  merytorycznych:   Rafał Ulfik, inspektor w Biurze ds. Inwestycji  tel. + 48 32 381-37-66
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 25 września 2008 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry,ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 25 września 2008 roku o godzinie 11:00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 26 sierpnia 2008 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) którzy zrealizowali co najmniej trzy należycie wykonane usługi projektowe w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem usług będących przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %


........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (25.08.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2008-08-26

Wyświetleń: 1015

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2008-08-26
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-10-09

« POWRÓT

WYDRUK