» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Malowanie korytarzy i klatki schodowej w II Liceum Ogólnokształcącym im. S. Staszica w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-37/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Malowanie korytarzy i klatki schodowej  w II Liceum Ogólnokształcącym
im. S. Staszica w Tarnowskich Górach"

Kod CPV:  [4] [5] [4] [5] [3] [0] [0] [0]-[7] - roboty  remontowe i renowacyjne

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie korytarzy i klatki schodowej  w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach przy ulicy Piłsudskiego 1. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: demontaż gablot, obrazów i innych elementów ozdobnych na ścianach korytarzy i klatki schodowej,  wymianę uszkodzonych, spękanych i głuchych tynków wraz z przygotowaniem podłoża i usunięciem  starych powłok malarskich, skasowanie istniejących wykwitów (zacieków), malowanie sufitu korytarzy i klatki schodowej, obłożenie płytą gipsowo-kartonową sufitu wykonanego w konstrukcji drewnianej, podbitego trzciną,  części stropu nad II kondygnacją, dwukrotne malowanie ścian korytarzy i klatki schodowej wraz z wykonaniem lamperii, odnowienie 3 szt. drzwi wewnętrznych w korytarzu (parter i II piętro) wraz z oszkleniem, demontaż pozostałych wewnętrznych drzwi na korytarzu II piętra wraz z futrynami, demontaż futryn, które pozostały po usuniętych drzwiach w korytarzach, demontaż okładzin ściennych na części II piętra,  zabezpieczenie posadzek, okien, drzwi wraz z ościeżnicami oraz ponowny montaż zdemontowanych uprzednio gablot, obrazów i innych elementów ozdobnych. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: opisie technicznym wykonania robót (załącznik nr 10 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  (załącznik nr 6 do SIWZ). Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz  wizję w miejscu prowadzenia robót. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową  w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie II Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach. Wykonanie robót ma być prowadzone w ścisłej koordynacji z Wykonawcą robót polegających na modernizacji instalacji elektrycznej. Do prac malarskich oraz tynkarskich Wykonawca przystąpi natychmiast po zamontowaniu kompletnego okablowania instalacji elektrycznych, ale przed podłączeniem opraw świetlnych, których montaż zostanie wykonany bezpośrednio po zakończeniu prac malarskich.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101 Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy. Termin zakończenia prac ustala się na dzień 15 września 2008r.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w  kwestiach  technicznych: Sławomir Jaremkiewicz, podinspektor w Biurze ds. Inwestycji,  tel. + 48 32 381-37-83
- w kwestiach formalnych: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 17 lipca 2008 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 17 lipca 2008 roku o godzinie 11:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie jest wymagane wnoszenie wadium.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 26 czerwca 2008 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali dwie lub więcej robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia,
4) spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art.3, ust.1, pkt 29 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. z 2002r.,Nr 76, poz.694 z późn. zm.) tzn. kapitał własny (aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania) musi zamykać się kwotą przynajmniej 5-cyfrową ale nie mniej niż 50.000 zł w każdym roku obrotowym (ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie).
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (26.06.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2008-06-26

Wyświetleń: 945

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2008-06-26
Przesunięcie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2008-07-31

« POWRÓT

WYDRUK