» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Wykonanie zdjęć panoramicznych dziesięciu obiektów zabytkowych położonych na terenie Powiatu Tarnogórskiego"



Symbol: EO.ZP.3431-33/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry,
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl   fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Wykonanie zdjęć panoramicznych dziesięciu obiektów zabytkowych położonych na terenie Powiatu Tarnogórskiego"
kod CPV: 74811300-0, kategoria usług: 27

Zakres przedmiotu zamówienia:
1.Wykonanie wysokiej jakości, interaktywnych, sferycznych zdjęć panoramicznych (wirtualne panoramy) o polu widzenia 360 stopni x180 stopni w ilości 20 sztuk dla każdego z 10 pałaców znajdujących się na terenie Powiatu Tarnogórskiego (wykaz pałaców znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ).
2.Dostawa przedmiotu zamówienia jednorazowa.
3.Z całości przedmiotu zamówienia Zamawiający zakupi minimum 100 zdjęć panoramicznych.
4.Zamawiający wymaga, aby zdjęcia panoramiczne posiadały parametry określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie (tzn. dostarczył zamawiane przedmioty umowy) w terminie do dnia 20 czerwca 2008r.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Anna Posmyk, inspektor w Biurze Strategii i Funduszy Zewnętrznych, tel. +4832 381-37-61 oraz Tomasz Paprotny, informatyk, tel. +4832 381-37-97;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +4832 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 4 czerwca  2008 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 4 czerwca 2008 roku o godzinie 10:30.

Nie jest wymagane wniesienie wadium. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 27 maja 2008 roku.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
c. przedstawią wykaz co najmniej dwóch usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (tzn. wykonanie zdjęć panoramicznych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena za jedno zdjęcie - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (26.05.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2008-05-27

Wyświetleń: 1038

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-05-27
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-06-10

« POWRÓT

WYDRUK