» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę gadżetów reklamowych wraz z transportem do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach"



Symbol: EO.ZP.3431-30/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry,
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl   fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:
"Dostawę gadżetów reklamowych wraz z transportem do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach"
kod CPV: 22462000-6 materiały reklamowe

Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa wraz z transportem gadżetów reklamowych tj. toreb ekologicznych oraz teczek ofertowych ze skóry bydlęcej
z wyposażeniem szczegółowo opisanych w załącznikach od nr 1 do nr 6 oraz w ilościach określonych w załącznikach nr 1 i 2
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla Biura Strategii i Funduszy Zewnętrznych Starostwa Powiatowego
w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia jednorazowa.
3. Przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SIWZ zapakowany w kartonach po 100 sztuk. Przedmiot zamówienia opisany
w załączniku nr 2 do SIWZ każda sztuka zapakowana w oddzielną folię. Wykonawca zobowiązuje się wykonać nadruki w kolorze oraz tłoczenia na przedmiocie zamówienia zgodnie z załącznikami od nr 3 do nr 6 do SIWZ. Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ przedstawiają projekty nadruku oraz tłoczenia w skali 1:2.
4. Dostarczone gadżety reklamowe mają charakteryzować się solidnością  i trwałością. Zamawiający dokona wnikliwego przeglądu dostarczonych gadżetów reklamowych. Zamawiający wymaga, aby gadżety reklamowe posiadały parametry określone
w załącznikach od nr 1 do nr 6 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ
za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał zamówienie (tzn. dostarczył zamawiany przedmiot umowy) w terminie do 18.06.2008 roku. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w ww. terminie Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z art. 492 Kodeksu Cywilnego z uwagi na konieczność terminowego rozliczenia środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Agnieszka Brzuska, inspektor w Biurze Strategii i Funduszy Zewnętrznych, tel. +4832 381-37-61
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. +4832 381-37-86

Termin składania ofert upływa w dniu 23 maja  2008 roku o godzinie 09:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 23 maja 2008 roku o godzinie 10:00.

Nie jest wymagane wniesienie wadium. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 15 maja 2008 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c. przedstawią wykaz co najmniej dwóch dostaw toreb ekologicznych z kolorowym nadrukiem w ilości nie mniejszej niż 10 000 sztuk i co najmniej dwóch dostaw teczek konferencyjnych ze skóry bydlęcej z tłoczeniem  i z wyposażeniem  w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres,
d. wykonają gadżety reklamowe zgodnie z rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 1083/2006/WE w sprawie promocji projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej


Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (15.05.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2008-05-15

Wyświetleń: 1225

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-05-15
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-05-29

« POWRÓT

WYDRUK