» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach.



Symbol: EO.ZP.3431-31/08

Powiat Tarnogórski
Starosta Tarnogórski reprezentujący Skarb Państwa
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej  kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach"

Kody CPV: 90114100-0 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków, 90113000-2 - Usługi oczyszczania ścieków, 90114000-9 - Usługi gospodarki ściekowej, 90115000-6 - Usługi kontroli ścieków
Kategoria usług: 16
Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi prowadzenie w sposób ciągły eksploatacji i nadzoru przemysłowej oczyszczalni ścieków o wydajności 315 m3/dobę części chemicznej i 88 m3/dobę części biologicznej oraz w przypadku dużej ilości zanieczyszczonych odcieków o wysokim stężeniu boru, także eksploatacja kontenerowej oczyszczalni chemicznej. Od Wykonawcy oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie oczyszczalni i zapoznania się z uwarunkowaniami eksploatacyjnymi wszystkich obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi 2.803.738,32 PLN.

Miejsce realizacji zamówienia: oczyszczalnia ścieków po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach, przy ul. Grzybowej.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.07.2008 r. do 30.06.2011 r., w czterech etapach, tj.:
- etap I   - od 01.07.2008 r. do 31.12.2008 r.,
- etap II  - od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.,
- etap III - od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.,
- etap IV - od 01.01.2011 r. do 30.06.2011 r.
Wykonawca przystąpi do wykonywania prac w etapach II, III i IV pod warunkiem otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych z budżetu państwa przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy oraz po uprzednim pisemnym poinformowaniu przez Zamawiającego o przyznaniu tych środków oraz obowiązku kontynuowania przez Wykonawcę prac objętych kolejnymi etapami. 

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
w kwestiach merytorycznych: dr Stanisław Rybicki + 48 602 58 10 77, mgr Irena Gatys  +48 32 381-37-40
w kwestiach formalnych: mgr Iwona Penkaty  +48 32 381-37-86

Termin składania ofert upływa w dniu 17 czerwca  2008 roku o godzinie 8:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 17 czerwca 2008 roku o godzinie 8:30.

Wadium - 50.000,00 PLN.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Warunki płatności -
Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktur, które Wykonawca może wystawić dla Zamawiającego po comiesięcznym odbiorze prac udokumentowanym protokołem potwierdzającym prawidłową realizację zamówienia, podpisanym przez strony umowy, przy czym wartość miesięcznego wynagrodzenia nie może przekroczyć 1/36 wynagrodzenia łącznego z tytułu wykonania wszystkich etapów prac. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawca będą prowadzone w złotych polskich.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamówienie nie jest objęte porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA).
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich dnia 7 maja 2008 roku.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. usługi o wartości co najmniej 500.000,00 PLN netto/rok polegające na obsłudze oczyszczalni przemysłowych w tym oczyszczające ścieki zawierające substancje niebezpieczne) - min. dwie.
4. Spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art. 3, ust.1, pkt 29 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz.U. z 2002r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) tzn. kapitał własny (aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania) zamyka się kwotą przynajmniej 6-cyfrową w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat.
5. Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi na kwotę minimum 300.000,00 PLN.
6. Posiadają średnio roczne przychody ze sprzedaży w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN.
7.Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują co najmniej dwoma osobami z wyższym wykształceniem, w tym:
a) jedną osobą (kierownik) posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac (czyli prac w zakresie oczyszczania ścieków przemysłowych i bytowych),
b) drugą osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-sanitarnej (instalacje i sieci wod.-kan.) wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa.
8. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem co najmniej średnim elektrycznym z uprawnieniami SEP do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych.
9. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem co najmniej średnim z uprawnieniami do wykonywania analiz próbek ścieków i osadów pobranych na oczyszczalni.
10.Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują operatorami procesów technologicznych, w ilości zapewniającej pracę ciągłą oczyszczalni ścieków przy obsadzie co najmniej dwóch operatorów jednocześnie na zmianę, nie licząc osób dozoru.
11. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują akredytowanym laboratorium chemicznym w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności  (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.) wyposażonym w aparaturę i urządzenia pozwalające na codzienne oznaczanie boru, kadmu i okresowo chlorków, posiadającym akredytację na wyżej wymienione oznaczenia i pobór prób.
12. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (06.05.2008)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Tarnogórski - mgr inż. Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2008-05-07

Wyświetleń: 2186

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-05-07
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-06-23

« POWRÓT

WYDRUK