» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania"



Symbol: EO.ZP.3431-4/08

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania"
kod CPV: 30231300-0 komputery biurowe; 30240000-3 oprogramowanie; 30217200-5 akcesoria komputerowe;

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje zestawy komputerowe (1 zestaw + 16 zestawów), laptopy - 3 sztuki i elementy pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Faktura obejmująca zestawy komputerowe powinna zawierać poniższy podział: monitor, klawiatura, mysz, jednostka centralna z oprogramowaniem, ups, listwa. Wykonawca jest zobowiązany do: dostarczenia i rozstawienia skonfigurowanego przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zainstalowania systemu operacyjnego oraz pakietu biurowego Office i aktywowania systemu i programu Office na zestawach komputerowych. W przypadku zaoferowania systemu Windows Vista Wykonawca dokona konfiguracji systemu do pracy w sieci komputerowej poprzez uruchomienie drukarek sieciowych, zasobów sieciowych i innych aplikacji funkcjonujących w sieci komputerowej Zamawiającego. Oferowany system komputerowy musi być w pełni kompatybilny z oferowanym zestawem komputerowym i musi w pełni wykorzystywać oferowane poszczególne elementy komputera. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, przy ul. Karłuszowiec 5 - w godzinach urzędowania Starostwa.
W przypadku zgłoszenia awarii sprzętu komputerowego, którego skutkiem będzie naprawa serwisowa poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy zamienny, na czas trwania naprawy. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na obudowie naklejki inwentarzowej z następującymi informacjami: nazwa Wykonawcy oraz numer telefonu serwisowego.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  14 dni od dnia podpisania umowy.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Sławomir Niesłony, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. + 48 32 381-37-97;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 24 kwietnia  2008 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 24 kwietnia 2008 roku o godzinie 11:00.

Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 11 kwietnia 2008 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) którzy na dostarczony sprzęt udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej


Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (11.04.2008)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data wprowadzenia: 2008-04-11

Wyświetleń: 1010

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2008-04-11
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-05-08

« POWRÓT

WYDRUK