» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Dzierżawę kserokopiarek"



Symbol: EO.ZP.3431-2-59/07

 

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Dzierżawę kserokopiarek"
kod CPV: 30121120-0 Urządzenia powielające

Zakres przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z transportem trzech sztuk kserokopiarek (1 sztuka - urządzenie kopiujące-drukujące-skanujące kolorowe nowe oraz 2 sztuki - urządzenie kopiujące-drukujące-skanujące czarnobiałe nowe) - zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i rozstawienia przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez  Zamawiającego oraz zainstalowania sprzętu, aktywowania i konfiguracji kserokopiarek do pracy w sieci komputerowej Zamawiającego. Kwota czynszu ustalana jest przez Wykonawcę, na podstawie licznika kopii urządzeń. Zamawiający
będzie zobowiązany zapłacić czynsz dzierżawy równy iloczynowi wykonanych kopii razy kwota brutto zaoferowana przez Wykonawcę za 1-kopię czarno białą (lub za 1-kopię kolorową). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5. Umowa zostanie zawarta na okres nie dłuższy niż 36 miesięcy.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin wykonania zamówienia:  14 dni od dnia podpisania umowy.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach technicznych: Dariusz Łuczak, inspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. + 48 32 381-37-73;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 9 stycznia 2008 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 9 stycznia 2008 roku o godzinie 11:00.

Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i określone w załączniku do SIWZ (formularz ofertowy).
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 19 grudnia 2007 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
b) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
c) którzy spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych
w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %

.......................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (19.12.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Katarzyna Atamaniec

Data dokumentu: 2007-12-19

Data wprowadzenia: 2007-12-19

Wyświetleń: 979

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Katarzyna Atamaniec, dnia: 2007-12-19
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-01-11

« POWRÓT

WYDRUK