» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu (u.p.u.l.) stanowiącego własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych oraz wykonanie inwentaryzacji stanu lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa na terenie gmin i miast Powiatu Tarnogórskiego, obowiązujących w latach 2009 - 2018"



Symbol: EO.ZP.3431-2-63/07

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:
"Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu (u.p.u.l.) stanowiącego własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych oraz wykonanie inwentaryzacji stanu lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa na terenie gmin i miast Powiatu Tarnogórskiego, obowiązujących w latach 2009 - 2018"
kod CPV:   77231000-8  Usługi gospodarki leśnej kategoria usług: 27
Zakres przedmiotu zamówienia
: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu (u.p.u.l.) stanowiącego własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych oraz wykonanie inwentaryzacji stanu lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa odrębnie dla gmin Krupski Młyn, Ożarowice, Świerklaniec, Tworóg, Zbrosławice oraz miast Kalety, Miasteczko Śląskie, Radzionków, Tarnowskie Góry Powiatu Tarnogórskiego z uwzględnieniem obrębów ewidencyjnych, o powierzchni szacowanej około 1100 ha, zaktualizowanej danymi uzyskanymi z rejestru gruntów w toku realizacji przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem gruntów leśnych przeznaczonych pod budowę autostrady A1. Szczegółowy opis wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia (opracowania) określony jest w "Warunkach technicznych" stanowiących integralną część wzoru istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ).
Dokumentację urządzeniową należy wykonać zgodnie z :
a)ustawą z dnia 28 września 1991 roku o lasach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.),
b)rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 roku w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2005 r. Nr 256, poz. 2151),
c)instrukcją Ministerstwa Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa - p.n. ,,Zasady sporządzania uproszczonego planu urządzenia lasu ’’ -  wyd. Warszawa 1999 r,
d)oraz z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami.
Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem całości opracowania, łącznie z kosztami zakupu materiałów geodezyjnych (wykaz właścicieli wraz z informacją o działkach, użytkach i powierzchni oraz kopie map ewidencyjnych). Wykazy właścicieli gruntów leśnych wraz z informacją o działkach, użytkach i ich powierzchni oraz kopie map ewidencyjnych Wykonawca zakupi, po podpisaniu umowy, u Geodety Powiatowego, ul. Mickiewicza 41 w Tarnowskich Górach - tel. (0-32) 382 27 40.  Materiały geodezyjne Wykonawca winien otrzymać w terminie do 3 tygodni po złożeniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowania w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i jeden egzemplarz na nośniku elektronicznym zewnętrznym - DVD i dostarczyć je do siedziby Zamawiającego. Opracowanie wykonane dla poszczególnych gmin i miast Powiatu Tarnogórskiego z uwzględnieniem obrębów ewidencyjnych powinno zawierać: 
a)uproszczone plany urządzenia lasu stanowiącego własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych wraz z wykazem rozbieżności gruntowych pomiędzy zapisami w ewidencji, a stanem na gruncie działek objętych uproszczonym planem urządzenia lasu,
b)inwentaryzację stanu lasu (z wykazem rozbieżności gruntowych pomiędzy zapisami w ewidencji, a stanem na gruncie działek objętych inwentaryzacją) wraz z wykazem gruntów leśnych (Ls) niestanowiących własności Skarbu Państwa i ich właścicieli (podmiotów), którzy winni sporządzić u.p.u.l.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl. Ponadto można ją odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne, pok.101). Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania i złożenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia ustala się na 31 października 2008 roku. Termin ten obejmuje również okres wyłożeń uproszczonych planów urządzenia lasu w Urzędach Gmin i Miast Powiatu Tarnogórskiego oraz pozyskania pozytywnych opinii o uproszczonych planach urządzenia lasu od właściwych Nadleśniczych.
Termin ostatecznego rozliczenia wykonanych prac nastąpi po przedłożeniu i po zatwierdzeniu dokumentacji urządzeniowej przez Starostę Tarnogórskiego.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
-  w kwestiach merytorycznych: mgr Irena Gatys - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Karłuszowiec 5, p. 12A (parter), tel. +4832/381- 37- 40 oraz mgr inż. Krzysztof Horzela - Kierownik Referatu Rolnictwa ul. Karłuszowiec 5, p. 12B (parter), tel. +4832/381- 37- 46,
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: mgr Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, ul. Karłuszowiec 5 p. 101 (I piętro), tel. +4832/381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 19 grudnia 2007 roku o godzinie 10:00.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 19 grudnia 2007 roku o godzinie 11:00.
Nie jest wymagane wniesienie wadium. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 11 grudnia 2007 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)którzy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres obowiązywania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu bez pobierania opłat za usunięcie wykrytych w tym okresie wad,
c)którzy wykonali należycie co najmniej 1 usługę, odpowiadającą niniejszemu przedmiotowi zamówienia, na obszarze powierzchni powyżej 600 ha (jednorazowo) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie).
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100% 

         
                                                                                                                            
 .......................................................
podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (10.12.2007)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - mgr Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty

Data wprowadzenia: 2007-12-11

Wyświetleń: 1601

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2007-12-11
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2008-01-07

« POWRÓT

WYDRUK