» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Wykonywanie wycen nieruchomości w 2010 roku



Symbol: EO.ZP.3431-5/10

Skarb Państwa - Starosta Tarnogórski
wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej
ul. Karłuszowiec 5
woj. śląskie
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
tel. (48 32) 381-37-11
rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą na:

Wykonywanie wycen nieruchomości w 2010 roku

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
Kod CPV: 70000000-1   usługi w zakresie nieruchomości 
kat. usług: 27
Rodzaj zamówienia: usługi

Zakres przedmiotu zamówienia:
1.Wykonywanie wycen nieruchomości w 2010 roku dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (w szczególności określenie wartości składnika gruntowego nieruchomości lub ograniczonego prawa rzeczowego ustanowionego na nieruchomości gruntowej, określenie wartości składnika budowlanego).
2.Szczegółowy zakres zamówienia określa formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- uzyskania, we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkich niezbędnych do wykonania zamówienia dokumentów nie dostarczonych przez Zamawiającego.
- wykonania operatu szacunkowego dla każdego przedmiotu zamówienia w dwóch egzemplarzach
4.  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin realizacji zamówienia:
1.Termin wykonania pojedynczego zlecenia wynosi 14 dni od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Termin ten nie uwzględnia czasu trwania czynności administracyjnych związanych z uzyskaniem materiałów źródłowych. Udokumentowanie terminowej realizacji pojedynczego zlecenia leży po stronie Wykonawcy. Informację w powyższym zakresie Wykonawca zobowiązany jest umieścić w protokole przekazania zlecenia.
2.Termin wykonania całości zamówienia określa się od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2010 r.
3.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie pojedynczych pisemnych zleceń wydawanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami.

Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 600,00 PLN.
Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.).  W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby (osobę), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich (jej) kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie (nią) czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia (według załącznika nr 4 do SIWZ).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca składający ofertę w postępowaniu ma załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie, przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu 5 stosuje się odpowiednio.
7. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
8 Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: "spełnia - nie spełnia" na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy.
9. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
10. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

11.Zawartość oferty.
Kompletna oferta musi zawierać:
a. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
c. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
d. aktualny odpis z właściwego rejestru
e. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
f. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
g. oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załączniku nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
h. parafowany lub podpisany wzór istotnych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %


Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują,
że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanych:
- warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót,
- innymi przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym
2) rezygnacji z realizacji części zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany osoby sprawującej nadzór nad umową
w następujących przypadkach:
- choroby lub innych zdarzeń losowych;
- nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy;
- jeśli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja itp.).
4) Wykonawca może zaproponować zmianę osób wskazanych w ofercie w przypadkach określonych w pkt 3).
5) innym niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 1 marca 2010 roku o godzinie 11:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 1 marca 2010 roku o godzinie 12:00

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Hanna Mrowicka, fax:+48 /32/ 382-27-21,
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. +48 32 381-37-86.

Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy
Prawo zamówień publicznych.

Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. Wszelka korespondencję przesyłaną faksem lub e-mailem uważa się za złożoną w terminie, jeśli jej treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 19 lutego 2010 roku.

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (19.02.2010)
Autoryzacja dokumentu: Wicestarosta Tarnogórski - mgr Artur Maligłówka


 


Osoba wprowadzająca dokument: Agnieszka Tokar

Data wprowadzenia: 2010-02-19

Wyświetleń: 1944

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Agnieszka Tokar, dnia: 2010-02-19
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2010-03-15

« POWRÓT

WYDRUK