» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » Dokumenty zarchiwizowane

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Modernizację kompleksową operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Rybna"



Symbol: EO.ZP.3431-36/09

Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet:
www.powiat.tarnogorski.pl   e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27

Ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:

"Modernizację kompleksową operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Rybna"

Kod CPV:  72312000-5  usługi wprowadzania danych
Kategoria usług:  07

Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Rybna.
Zakres prac do wykonania:
1. Utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, zawierającej wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju  Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454) zwane dalej rozporządzeniem.
2. Obliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i porównanie z powierzchnią ewidencyjną.
3. Obliczenie powierzchni użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych, wyrównanie ich do powierzchni działki oraz sporządzenie 2 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych.
4. Wprowadzenie do operatu ewidencyjnego zmian wynikających z wykazów sporządzonych przez Wykonawcę wraz z przygotowaniem zawiadomień o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia.
5. Założenie ewidencji budynków.
6.Przeprowadzenie kontroli spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności obiektów mapy z częścią opisową operatu  ewidencyjnego.
7. Udział w postępowaniu formalno-prawnym dotyczącym wyłożenia projektu modernizacji.
Harmonogram prac:
Etap I - Prace przygotowawcze i analiza istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych.
Etap II - Wykonanie warstwy graniczników,  granic i  działek ewidencyjnych.
Etap III - Wykonanie warstwy budynków, graniczników użytków, granic użytków i użytków gruntowych.
Etap IV - Postępowanie formalno - prawne, wyłożenie projektu operatu.
Etap V -  Wprowadzenie zmian do części opisowej operatu ewidencyjnego.
Zakończeniem etapu V będzie numeryczna mapa ewidencyjna, zawierająca wszystkie elementy wymienione w § 28, ust.1 rozporządzenia, spójna z częścią opisową operatu ewidencji gruntów  i  budynków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

Termin realizacji zamówienia: Prace należy wykonać w 5 etapach:
Etap I - do dnia 31 października 2009 roku.
Etap II - do dnia 15 stycznia 2010 roku.
Etap III - do dnia 30 kwietnia 2010 roku.
Etap IV - do dnia 15 czerwca 2010 roku.
Etap V - do dnia 15 sierpnia 2010 roku.   
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytoryczno - technicznych:
Roman Kurtyka - Geodeta Powiatowy, tel. +48 32 382-27-30
Irena Cieślińska - Kierownik Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków, tel. +48 32 382-27-29
Jarosław Leńdźwa - Kierownik Referatu Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, tel. +48 32 382-27-40
Jacek Ukuś - Kierownik Referatu Systemu Informacji Przestrzennej, tel. +48 32 382-27-42
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.

Termin składania ofert upływa w dniu 24.08.2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 24.08.2009 roku o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 14.08.2009 roku.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Udzielą gwarancji na wykonaną usługę minimum 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4. Do realizacji zamówienia wykażą co najmniej dwóch geodetów uprawnionych w zakresie 1 i 2.
5. Przedstawią wykaz co najmniej dwóch wykonanych zamówień dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
6. Osiągnęli zysk roczny netto zamykający się kwotą co najmniej 5 - cio cyfrową, nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych w każdym roku z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena  - 90 %
Okres gwarancji - 10 %

 

 

........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej

 

Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (13.08.2009)
Autoryzacja dokumentu: Starosta Tarnogórski- Józef Korpak


Osoba wprowadzająca dokument: Magdalena Brol

Data wprowadzenia: 2009-08-14

Wyświetleń: 1658

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-08-14
Przesunięcie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-08-26

« POWRÓT

WYDRUK