ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu geodezyjno - prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej nr S 3259, o nazwie ul. Z. Nałkowskiej w Radzionkowie"
Symbol: EO.ZP.3431-33/09
Powiat Tarnogórski
42 - 600 Tarnowskie Góry
ul. Karłuszowiec 5
internet: www.powiat.tarnogorski.pl e-mail: zamowienia@tarnogorski.pl
fax: (48 32) 381-37-27
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na:
"Wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu geodezyjno - prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej nr S 3259, o nazwie ul. Z. Nałkowskiej w Radzionkowie"
Kod CPV: 71319000-7 usługi biegłych
Kategoria usług: 12
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia wydzielenia geodezyjnego części gruntów zajętych pod drogę publiczną powiatową oraz przygotowania dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości, które:
a) na dzień 31 grudnia 1998r były we władaniu Skarbu Państwa i nie stanowiły jego własności, a z dniem 1 stycznia 1999 roku stały się drogami powiatowymi na terenie Powiatu Tarnogórskiego zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 roku Nr 133, poz. 872, z późn. zm.);
b) stanowiły własność Skarbu Państwa i z dniem 1 stycznia 1999 roku zostały przejęte z mocy prawa przez Powiat Tarnogórski zgodnie z art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 roku - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 roku Nr 133, poz. 872, z późn. zm.).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje drogę powiatową nr S 3259 o nazwie ul. Nałkowskiej w Radzionkowie o przebiegu od skrzyżowania z ul. Sikorskiego do granicy z miastem Bytom.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:
a) uzgodnić z Zarządem Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach granice pasa drogowego oraz nanieść ją na mapy,
b) zaktualizować użytki zgodnie ze stanem faktycznego użytkowania oraz ujawnić je w ewidencji gruntów i budynków,
c) w przypadku częściowego zajęcia działki pod pas drogowy wykonać projekt podziału działki w ten sposób, by granica pasa drogowego pokrywała się z granicą podziału, w projekcie podziału uwzględnić weryfikację użytków,
d) w przypadku zaistnienia konieczności, przeprowadzić procedurę rozgraniczenia nieruchomości,
e) przedstawić w terenie zakres wykonanych czynności geodezyjnych,
f) wykonać stabilizację znaków granicznych wg zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii,
g) wykonać 1 komplet dokumentacji geodezyjnej. Komplet złożyć w 5 egzemplarzach,
h) czynności geodezyjne wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.
4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ,
- Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Wykonawca ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniać będzie z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego,
- Wykonawca jest zobowiązany określić telefony kontaktowe i numery fax oraz inne dane niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
- Wykonawca podczas obowiązywania umowy oraz w okresie 1 roku po zakończeniu umowy może zostać wezwany do okazania znaków granicznych, które wznawiał lub stabilizował w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia publicznego,
- Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały i dokumenty.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.bip.tarnogorski.pl, ponadto można SIWZ odebrać w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (Zamówienia Publiczne), ul. Karłuszowiec 5, p.101. Istnieje możliwość przesłania SIWZ za pośrednictwem poczty, po uprzednim otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 7 grudnia 2009 roku.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Barbara Zielonka, tel. 0 (32) 381-37-76, pokój nr 7, ul. Karłuszowiec 5
- w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, tel. 0 (32) 381-37-86.
Termin składania ofert upływa w dniu 17 czerwca 2009 roku o godzinie 9:30.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 17 czerwca 2009 roku o godzinie 10:00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 9 czerwca 2009 roku.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24, ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c) wykażą co najmniej jednego geodetę posiadającego uprawnienia w zakresie 1 i 2, do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia (art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne).
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Cena - 100 %
........................................................
podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej
Dokument przygotowano w Wydziale Organizacyjnym (08.06.2009)
Autoryzacja dokumentu: Sekretarz Powiatu - Beata Dymarczyk - Grochowina
Osoba wprowadzająca dokument: Iwona Penkaty
Data wprowadzenia: 2009-06-09
Wyświetleń: 2869
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-06-09
Edycja dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-06-09
Edycja dokumentu: Iwona Penkaty, dnia: 2009-06-09
Przesunięcie dokumentu: Magdalena Brol, dnia: 2009-06-19
POPRZEDNIE WERSJE »
« POWRÓT
WYDRUK