» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Przeprowadzane kontrole » Kontrole wewnętrzne » Kontrole powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek nadzorowanych » Rok 2016

Wystąpienie pokontrolne - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej



Symbol: AKN.1711.18.2016

                                                                       Tarnowskie Góry, dn 21.09.2016

AKN.1711.18.2016


Pan
Piotr Krężel
Komendant Powiatowy
Państwowej Straży Pożarnej
w Tarnowskich Górach

 

WYSTĄPIENIE POKONTROLNE


     Na podstawie § 31 zarządzenia nr 48/2015  Starosty Tarnogórskiego z dnia 16 października 2015 roku w sprawie zasad i trybu przeprowadzania kontroli w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz w powiatowych służbach, inspekcjach i strażach związanych z budżetem Powiatu Tarnogórskiego, w związku z przeprowadzoną kontrolą w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, przesyłam Panu niniejsze wystąpienie pokontrolne.
     W wyniku kontroli przeprowadzonej przez pracownika Wydziału Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego Starostwa Powiatowego w temacie: „Prawidłowość prowadzenia gospodarki finansowej”, stwierdzono, iż w okresie objętym kontrolą w kierowanej przez Pana jednostce wystąpiła nieprawidłowość polegająca na:
1. nierzetelnej kontroli merytorycznej faktur VAT:
• nr FVS/2016/06/036 z dnia 01.06.2016 roku, wystawionej z tytułu serwisu oprogramowania w zakresie zgodności wskazanej w niej terminu płatności z terminem zawartym w umowie z dnia 14.02.2013 roku,
• nr F/1531/PR/16 z dnia 29.06.2016 roku, wystawionej z tytułu dzierżawy ksero w zakresie zgodności wskazanej w niej terminu płatności z terminem zawartym w umowie nr Dz/2015/03/06/09:51/COL zawartą z dniu 06.03.2015 roku,
• nr 2005 / 2016-WT z dnia 30.06.2016 roku, wystawionej z tytułu usługi wsparcia technicznego w zakresie zgodności wskazanej w niej terminu płatności z terminem zawartym w umowie z dniu 29.04.2016 roku,
co jest niezgodne z regulacjami zawartymi w Zarządzeniu nr 20/2011 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej  z  27  grudnia 2011 roku w sprawie: wprowadzenia instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo - księgowych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach.

     W związku z kontrolą, której wyniki zostały przedstawione w protokole kontroli znak akt: AKN.1711.18.2016, zobowiązuję do:
1. dokonywania rzetelnej kontroli merytorycznej faktur VAT z tytułu serwisu oprogramowania, dzierżawy ksero oraz usługi wsparcia technicznego w zakresie zgodności terminów płatności z postanowieniami umowy, zgodnie z regulacjami zawartymi w Zarządzeniu 20/2011 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej  z  27  grudnia 2011 roku w sprawie: wprowadzenia instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo - księgowych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach.
     Jednocześnie oczekuję od Pana w terminie 30 dni od dnia otrzymania niniejszego wystąpienia pokontrolnego informacji wskazującej sposób realizacji zaleceń pokontrolnych.

 

Dokument sporządził: Inspektor w Wydziale Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego Andrzej Dembończyk
Autoryzacja: Starosta Tarnogórski Józef Burdziak

 


Osoba wprowadzająca dokument: Andrzej Dembończyk

Data dokumentu: 2016-09-21

Data wprowadzenia: 2016-09-27

Wyświetleń: 1416

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Andrzej Dembończyk, dnia: 2016-09-27

« POWRÓT

WYDRUK