» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Komórki organizacyjne Starostwa » Biuro Kadr » Zatrudnienie

Procedura przyjmowania dokumentów aplikacyjnych



 

PROCEDURA PRZYJMOWANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH


         Zgodnie z ustawą z dnia 6 maja 2005 roku o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz.U. Nr 122 poz. 1020) z dniem 8 sierpnia 2005 roku na pracodawcę samorządowego został nałożony obowiązek przeprowadzania otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
          W związku z powyższym dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach będą przyjmowane tylko w czasie organizowania naboru na wolne stanowisko urzędnicze, po uruchomieniu procedury naboru.   Poza tą procedurą nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych.
          Ogłoszenie o organizowanym naborze na wolne stanowisko pracy podlega obligatoryjnemu umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 oraz w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowskich Górach i zawiera:
-  nazwę i adres jednostki,
-  określenie stanowiska urzędniczego,
- określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem które z nich są niezbędne a które dodatkowe,
-  wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,
-  wskazanie wymaganych dokumentów,
-  określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
          Procedura naboru na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach została określona w "Regulaminie naboru na wolne stanowiska w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach" wprowadzonym Zarządzeniem nr 9/2006 Starosty Powiatu Tarnogórskiego z dnia 18 stycznia 2006 roku. W/w Regulamin został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej.
           Jednocześnie informuję, iż dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

Dokument sporządzono: Biuro Kadr
Autoryzacja: Sekretarz Powiatu Tarnogórskiego - Łukasz Romowicz


Osoba wprowadzająca dokument: Hanna Wyszyńska

Data wprowadzenia: 2012-05-29

Wyświetleń: 1576

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Ewelina Ćwielong, dnia: 2006-06-02
Edycja dokumentu: Hanna Wyszyńska, dnia: 2012-05-29
POPRZEDNIE WERSJE »

« POWRÓT

WYDRUK