» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Przeprowadzane kontrole » Kontrole wewnętrzne » Kontrole powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek nadzorowanych » Rok 2013

Wystąpienie pokontrolne - Zespół Szkół Techniczno - Usługowych im. Jana Pawła II



Symbol: KN.1711.26.2013

Tarnowskie Góry, dnia 05.12.2013 roku

KN.1711.25.2013

Pani
Małgorzata Grzesiakowska
Dyrektor
Zespołu Szkół Techniczno – Usługowych
im. Jana Pawła II
w Tarnowskich Górach


WYSTĄPIENIE POKONTROLNE

      Na podstawie § 26 zarządzenia nr 50/2012 Starosty Tarnogórskiego z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie zasad i trybu przeprowadzania kontroli w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz nadzorowanych jednostkach sektora finansów publicznych, w związku z przeprowadzoną kontrolą w Zespole Szkół Techniczno - Usługowych im. Jana Pawła II w Tarnowskich Górach, przesyłam Pani niniejsze wystąpienie pokontrolne.
      W wyniku kontroli przeprowadzonej przez pracownika Wydziału Kontroli Starostwa Powiatowego w temacie: „Prawidłowość prowadzenia gospodarki finansowej” stwierdzono, iż w okresie objętym kontrolą w kierowanej przez Panią jednostce wystąpiła nieprawidłowość polegająca na niedopełnieniu obowiązku informacyjnego wynikającego z § 5 ust. 2 uchwały nr 179/886/2012 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 10 lipca 2012 roku w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania likwidacji ruchomości zbędnych do realizacji zadań w jednostkach organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego, poprzez nie wysłanie do Starostwa Powiatowego właściwej informacji w zakresie przeprowadzonej fizycznej likwidacji wyposażenia szkoły oraz sprzętu elektronicznego.
      W związku z kontrolą, której wyniki zostały przedstawione w protokole kontroli znak akt: KN.1711.25.2013, zobowiązuję do przestrzegania uchwały nr 179/886/2012 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 10 lipca 2012 roku w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania likwidacji ruchomości zbędnych do realizacji zadań w jednostkach rganizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego, a zwłaszcza do przesyłania do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach właściwej informacji po każdej przeprowadzonej fizycznej likwidacji lub dokonaniu sprzedaży składnika majątku ruchomego, w tym do przesłania informacji o mieniu zlikwidowanym w okresie od 10.07.2012 roku do 18.11.2013 roku.
      Jednocześnie oczekuję od Pani w terminie 30 dni od dnia otrzymania niniejszego wystąpienia pokontrolnego, informacji wskazującej sposób realizacji zaleceń pokontrolnych.

 

Dokument sporządził: Inspektor w Wydziale Kontroli Małgorzata Adamczyk
Autoryzacja: Starosta Tarnogórski Lucyna Ekkert


Osoba wprowadzająca dokument: Małgorzata Adamczyk

Data dokumentu: 2013-12-05

Data wprowadzenia: 2013-12-10

Wyświetleń: 1553

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Małgorzata Adamczyk, dnia: 2013-12-10

« POWRÓT

WYDRUK