» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Przeprowadzane kontrole » Kontrole wewnętrzne » Kontrole powiatowych jednostek organizacyjnych oraz jednostek nadzorowanych » Rok 2013

Wystąpienie pokontrolne - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy



Symbol: KN.1711.23.2013

Tarnowskie Góry, dnia 21.11.2013 roku

KN.1711.23.2013

Pan
Roman Kurda
Dyrektor
Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego
w Tarnowskich Górach


WYSTĄPIENIE POKONTROLNE

     Na podstawie § 26 zarządzenia nr 50/2012 Starosty Tarnogórskiego z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie zasad i trybu przeprowadzania kontroli w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz nadzorowanych jednostkach sektora finansów publicznych, w związku z przeprowadzoną kontrolą w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Tarnowskich Górach, przesyłam Panu niniejsze wystąpienie pokontrolne.
     W wyniku kontroli przeprowadzonej przez pracownika Wydziału Kontroli Starostwa Powiatowego w temacie: „Prawidłowość prowadzenia gospodarki finansowej” stwierdzono, iż w okresie objętym kontrolą w kierowanej przez Pana jednostce wystąpiła nieprawidłowość polegająca na niedopełnieniu obowiązku informacyjnego wynikającego z § 5 ust. 2 uchwały nr 179/886/2012 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 10 lipca 2012 roku w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania likwidacji ruchomości zbędnych do realizacji zadań w jednostkach organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego, poprzez nie wysłanie do Starostwa Powiatowego właściwej informacji w zakresie przeprowadzonej fizycznej likwidacji wyposażenia szkoły oraz sprzętu elektronicznego.
     W związku z kontrolą, której wyniki zostały przedstawione w protokole kontroli znak akt: KN.1711.23.2013, zobowiązuję do przestrzegania uchwały nr 179/886/2012 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 10 lipca 2012 roku w sprawie przyjęcia zasad przeprowadzania likwidacji ruchomości zbędnych do realizacji zadań w jednostkach organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego, a zwłaszcza do przesyłania do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach właściwej informacji po każdej przeprowadzonej fizycznej likwidacji lub dokonaniu sprzedaży składnika majątku ruchomego, w tym do przesłania informacji o mieniu zlikwidowanym w okresie od 10.07.2012 roku do 01.10.2013 roku.
     Jednocześnie oczekuję od Pana w terminie 30 dni od dnia otrzymania niniejszego wystąpienia pokontrolnego, informacji wskazującej sposób realizacji zaleceń pokontrolnych.


Dokument sporządził: Inspektor w Wydziale Kontroli Małgorzata Adamczyk
Autoryzacja: Starosta Tarnogórski Lucyna Ekkert


Osoba wprowadzająca dokument: Małgorzata Adamczyk

Data dokumentu: 2013-11-21

Data wprowadzenia: 2013-11-26

Wyświetleń: 1681

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Małgorzata Adamczyk, dnia: 2013-11-26

« POWRÓT

WYDRUK