Uchwała nr 33/175/2007 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 7 maja 2007 roku w sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły.
Symbol: 33/175/2007
Uchwała nr 33/175/2007
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 7 maja 2007 roku
w sprawie: ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły.
Na podstawie art.
Zarząd Powiatu
uchwala:
§ 1
Ogłosić konkurs na stanowisko dyrektora:
1. V Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Radzionkowie.
2. II Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach.
§ 2
Ogłoszenie o konkursie zamieścić w "Gazecie Wyborczej" oraz "Dzienniku Zachodnim" w treści stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Staroście Tarnogórskiemu.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
do Uchwały nr 33/175/2007
Zarządu Powiatu
w Tarnowskich Górach
z dnia 7 maja 2006 r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
ZARZĄD POWIATU W TARNOWSKICH GÓRACH
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora:
1. II Liceum Ogólnokształcącego im. S. Staszica w Tarnowskich Górach, ul. Piłsudskiego1,
2. V Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Radzionkowie , Plac Jana Pawła II 8.
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z § 1 pkt 1-8, § 5 ust. 1 oraz § 8 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowiska kierownicze w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz .826
z późn. zm.)
2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje
o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej -
w przypadku nauczyciela akademickiego,
3) akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciele mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia - w przypadku osoby będącej nauczycielem;
4) dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
5) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) ocenę pracy o której mowa w §1 pkt 4 rozporządzenia o którym mowa w pkt 6 Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek;
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76
ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela ( Dz. U. z 2006 r. Nr 97,
poz. 674 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz.114 z póżn. zm.);
11) oświadczenie, ze kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r.
Nr 101, poz. 926 z póżn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem
" Konkurs na dyrektora - podać nazwę szkoły" w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia
na adres Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu w Tarnowskich Górach.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Autoryzacja: Wicestarosta Powiatu Tarnogórskiego - Artur Maligłówka
Osoba wprowadzająca dokument: Dominika Jankowska
Data wprowadzenia: 2007-05-10
Wyświetleń: 1491
Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Dominika Jankowska, dnia: 2007-05-10
« POWRÓT
WYDRUK